Aankopen / augustus

De maand is alweer om! Wat gaat de tijd snel zeg! Augustus is voorbij gevlogen, met alle warme en benauwde dagen tot de dagen vol regen en zelfs onweer…. heerlijk om op dat soort dagen te lezen vinden jullie ook niet?

Begin van de maand heb ik me kunnen inhouden, maar toen het salaris er was en ik me bank checkte had ik toch wel moeite om geen boeken te kopen en dat zullen jullie zo wel merken.

Als eerst heb ik boeken besteld bij Maria genova, heb nu al haar boeken gesigneerd en geloof me ze stralen! Het zijn echte aanraders,  omdat het verhalen zijn over dingen die “taboe ” zijn en ze vind dat het toch bespreekbaar moet worden

image

Daarna ben ik met 2 vrienden naar madam tussauds geweest, een heerlijk dagje amsterdam ookal is het voor mij niet de stad. Het is een leuke stad, maar veel te druk en iedereen loopt zo op elkaar. Als je de weg wil vragen ben je verplicht om in feiten Engels te praten, maar je vind niet snel mensen die wel bekend zijn in Amsterdam.

We zijn naar een tunnel geweest vol boeken die op ons pad stuitte en daarna zijn we op mijn verzoek nog even bij boekhandel Stevens langs gegaan :). Het is een hele mooie winkel van 3 etages en ze hebben helemaal boven een tweedehands verdieping.

Mijn uiteindelijke buit van een dagje amsterdam :

image

Verder nog wat leuks gehaald bij de mini bieb

image

Naar de boekhandel geweest en online wat boeken besteld

image

image

image

De recensie exemplaren die ik heb mogen ontvangen

image

Gisteren nog even mijn Helen vreeswijk collectie compleet gemaakt, omdat het de laatste dag van de aanbieding was en ik deze 4 nog gesigneerd had laten liggen 🙂

image

& niet te vergeten de ruilmiddag van onze Zuid Holland boeken groep! We hebben een dagje gepland bij een van de meiden en hebben passen met boeken mee genomen, wat lekkers voor bij het babbelen en natuurlijk genieten en elkaar leren kennen!

De ruil is voor mij geslaagd 🙂

image

image

En als laatste heb ik nogal sad nieuws… mijn vriendin de goudhamstertje is helaas overleden ; ( ik heb heel erg van hem genoten en veel plezier van hem gehad!

image

Wat hebben jullie allemaal gekocht en gedaan deze vakantie? Hebben jullie ook gewerkt en genoten van het lekkere weer of op vakantie geweest?

Reageer met jou verhaal 🙂

Geef een reactie

