Boektober

Deze maand is het boektober!

Wat houd het in? We gaan deze maand, dus vanaf vandaag zo veel mogelijk lezen 🙂
Ik denk dat het wel lukt, maak een leuk stapeltje met wat je wil lezen en geniet van alle momentjes met je boek.
(https://www.facebook.com/events/1613699638883489/) doe mee via de Facebook page!

image

Ik lees er gemiddeld 1 per week, maar omdat de serie van Leigh altijd snel gaat heb ik nog 2 wat dunnere boekjes erbij gedaan!

image

Boeken

image

Mijn volgorde 》

1. De kozakkentuin lijkt me een heel leuk boek en voor de leesclub dus dat is nummer 1
2. Ik wil de 8ste aan schim en schaduw beginnen zodat hij hopelijk de 11 de uit is.
3. Dreiging en verlossing omdat je niet kan stoppen met lezen
4. Tot slot het slot deel! + korte verhalen
5. Robin Hood is een oud maar leuk verhaal die ik echt nog wil lezen!
6. Het zwijgbos is een verhaal dat me leuks lijkt vanwege het jagen en avonturen, iets waar ik dol op ben, net zoals verhalen die zich afspelen op zee!

De kalander voor de grisma read a long
(https://www.facebook.com/events/1622876061307779/)

image

Wat lezen jullie deze maand? Of hebben jullie het te druk?

image

PS.  Deze maand komt er nog een leuke winactie uit met vampiers in de hoofdrol, een leuke hebbedingetje ipv een boek, benieuwd? Hou de blog in de gaten!

Geef een reactie

