Signeer sessie holly smale + 2 winacties

Donderdag middag was holly smale in de Donner in Rotterdam. Ik ben er binnen 15 minuten vanaf school of vanaf mijn huis dus ik moest gaan kijken!

De vorige avond heb ik mijn tas ingepakt met de boeken die ik van haar heb en ben ik nog even gaan lezen. Ik kon bijna niet in slaap komen van blijheid, maar ik wil er niet bij lopen als een zombie dus ga toch maar slapen.

Holly kwam om half 4 in de Donner en ik had eigenlijk praktijk tot kwart voor 4 dus ik ben gaan zeuren, schoonmaken en op de schop stoel gaan zitten zodat ik snel naar de meeting kan. Om half 4 ren ik eindelijk de kleedkamer in en om 4 uur ben ik bij de Donner!

Ik heb Emmy van zon en maan gezien en natuurlijk mijn vriendinnen! Ik ben met joelle, simone en charissa naar Holly toegegaan.

Wat is Holly aardig! Ze heeft een heel leuk accent, maar gelukkig niet zo erg dat ik echt moeite moest doen met vertalen! Ze is heel vrolijk, aardig en natuurlijk ook super mooi. Ze praat graag met haar fans en luistert graag naar de dingen die we te vertellen hebben!

Dit zijn de dingen die ik te weten ben gekomen over Holly :

    * Holly is 33 jaar en ze is jarig op 7 december.

    * Holly woont in Engeland.

    *Holly heeft aan de universiteit van Bristol gezeten en deed Engelse literatuur.

    * Er zijn nu 4 boeken uit:
2013 Geek Girl
2013 Model Misfit (blundert door)
2014 Picture Perfect (perfect plaatje )
2015 All That Glitters ( gouden bergen)

     * Ze is bezig met geek girl 5 en zit op de 13 000 woorden, op de helft van wat ze wilt.

     * De serie gaat uit 6 delen bestaan

      * Hierna gaat ze iets anders schrijven,  maar ze weet nog niet wat het word. Ze is wel van plan om iets anders te doen dan de geek girl serie.

      * Holly is allergisch voor eieren, ik heb haar een eierkoek aangeboden maar ze zei dat ze allergisch was. Natuurlijk niet een bijzonder weetje, maar als je haar wat wil geven, dus zonder ei.

image

image

image

De winactie:

image

Ik heb voor jullie een boek laten signeren! Natuurlijk is het super leuk! Ik doe er wat leuke dingetjes bij zoals boekjes en boekenleggers en zorg dat je geniet!

Wil je mee doen?

Deel deze post op social media (instagram of/en  Facebook ) en dan krijg je een extra lootje.

Like de Facebook pagina: A 1000 ways to read

& like deze post, volg mijn blog en reageer waarom je hem wilt winnen! Waarom verdien je dit boek of wie verdient hem? (Verplicht)

Laat even weten welke stappen je gedaan heb 🙂

Heb je het boek al?

Ik heb ook een setje met een boekenlegger met handtekening voor tussen je boek! Ik lamineer hem doe er wat leuks bij!

Laat in een reactie weten welke je wilt, er zijn dus 2 winnaars. 11 oktober maak ik de winnaars bekend!

May the odds be ever in your favor ♡

16 thoughts on “Signeer sessie holly smale + 2 winacties

  1. Hoi ik zou dolgraag het boek willen winnen, het lijkt me een heerlijk boek. Ik volg je op Facebook, bloglovin en wordpress. Bericht geliked en uiteraard ook gedeeld op Facebook. Leuke fotosessie overigens 😉 groetjes Ans

    Like

  2. Hayhay,

    Leuke blog! Ze worden steeds leuker!
    Ik heb je post gedeeld op mijn facebook. En op mijn twitter. Bericht heb ik geliked.
    En graag maak ik kans op het boek. waarom, ik heb nog niks van haar gelezen en het lijkt me leuk! en ik ben maandag jarig, dus ik verdien wel een extra cadeautje 😛

    Liefs Anja

    Like

  3. Bericht geliked en blog aan het volgen, nieuwe blog ontdekt, maar ben al helemaal fan! Doe dan ook graag mee aan deze winactie! Zou super zijn om dit boek te winnen. Ben helemaal fan van geek girl! Ook leuk dat ik weet dat er nog 2 delen aankomen 😀 Dankjewel!

    Like

      1. Ik heb ze een in de zomer leren kennen op reis. Ik lees ze op mijn Ipad maar zou ze heel graag ook in real life in mijn kast zetten. Dit zou dus een mooi begin zijn. Ben bezig in het tweede boek op dit moment.

        Like

Geef een reactie

