Recensie : Het jacht seizoen } Mason Cross

image

Specificaties
● Nederlands
● 381 bladzijdes
● I.s ( Is amsterdam)
● thriller

Beschrijving

Het jachtseizoen is geopend: een ontsnapte, ter dood veroordeelde seriemoordenaar trekt een spoor van dood en verderf door de VS en een onconventionele FBI-huurling is de enige die hem nog kan stoppen. Hij krijgt daarbij hulp van een ambitieuze FBI-agente die worstelt om haar bestaan als alleenstaande moeder en carrièrevrouw met elkaar te verenigen. Samen leggen ze een web van leugens en corruptie bloot dat het hele land op zijn grondvesten kan doen schudden.

Voor het lezen

De kaft spreekt me erg aan. De felle kleuren komen mooi uit en de details zijn mooi! De vogels, de verborgen schietschijf en de kleur van de schemer komt heel opvallend omhoog.

De Flaptekst spreekt me heel erg aan en ik ben heel benieuwd of ik ook de hele nacht kan door lezen. Gelukkig ben ik al een avond lezer dus of ik veel langer dan normaal kan lezen is een goede vraag! De spanning die word aangegeven bevalt me heel goed!

image

Lezen is altijd heerlijk met warme drankjes en een snack ♡

Tijdens het lezen

Een verhaal vol spanning die langzaam opbouwt. Je leest het verhaal van dag tot dag, verschillende tijden en gaat een vast ritme zien.

3 belangrijke agenten,  een beruchte moordenaar die moord wat hij kan moorden en een boodschap.

De belangrijkste elementen die dit boek vormen en het verhaal is intens spannend.

Personages vol intelligentie, wraak en vol goede moed. Een spoor die moeilijk te volgen is, misleiding en spelletjes spelen een grote rol.

Conclusie

Een boek vol elementen, spanning, wraak en zelfs liefde.

Ik geef dit boek de verdiende ☆☆☆☆☆, ookal werden voor mij de laatste hoofdstukken het spannendst.
Het is een boek dat ik door kon lezen, ookal dwaalden mijn gedachte ergens anders. Een boek vol verhaal en geen losse woorden die een zin vormen.

Dit boek zal mij de komende dagen bij blijven, hoe moet ik iets bereiken? Een vraag die in dit boek op je word afgevuurd.

image

Mason Cross

image

Mason Cross (1979) schreef eerder korte verhalen, waarvan er een werd genomineerd voor de ‘Get Britain Reading Award’ en hij was aanwezig op grote festivals als Crime Fest en Harrogate. Cross woont in Glasgow, met zijn vrouw en kinderen. Het jachtseizoen is het eerste deel van de Carter Blake-serie.

Uitgever

Luitingh-Sijthoff (LS) is een verrassende uitgeverij met een rijke historie. Wij kijken met open vizier naar de toekomst en brengen spraakmakende verhalen naar de lezer.

2 thoughts on “Recensie : Het jacht seizoen } Mason Cross

Geef een reactie

