Eindresultaat boektober

De maand oktober is voorbij!

De tijd vliegt voorbij! Voor we het weten is het alweer sinterklaas, kerst en 31 december en gaan we het nieuwe jaar in!

image

Vorige maand heb ik de volgende boeken gelezen:

1. Schim en schaduw (grisha 1)
recensie Schim en schaduw
2. Dreiging en duisternis (grisha 2)
Dreiging en duisternis
3. De kozakkentuin
Recensie de kozakkentuin
4. Het jachtseizoen
Recensie het jachtseizoen
5. De jongen op de berg
Recensie de jongen op de berg

Nu ben ik bezig in
● komt de vrouw bij de h@cker van Maria genova
● val en verlossing (grisha 3)

Mijn doel is gehaald!  Ik wou deze maand 5 boeken lezen dus dat hield in dan ik binnen ong 5 dagen een boek uit moest lezen! 

Leukste momenten van de maand

– ik heb genoten van de eerste 2 boeken van de Grisha serie! Het zijn zulke leuke boeken ! Jammer genoeg kon ik niet zo erg door deel 3 heen maar na komt de vrouw bij de h@cker ga ik hem uit lezen! Ik vind de aparaat nogal vervelend!

– Ik heb meegedaan met de lees sprint van  uitgeverij Boekerij! Ik zat in team boekenverslinders en we hadden 6 teams en zijn daarvan 3de geworden! Wat hebben we gewonnen?  Een ebook pakket ten waarde van 15 euro!

– ik heb deze maand 4 meetings gehad. ● Rens Kroes met powerfoods 1 en 2
● Buddy Tegenbosch met oog om oog!
● julie kagawa met Rebel van de talon serie.
● Leigh Bardugo met list en leugens.

– ik heb voor de sterren thriller club het jachtseizoen mogen lezen en ben helemaal verliefd geworden op het boek! Ik kan niet wachten tot deel 2!

– Ik heb meegedaan met  BookMark Karma Halloween Trick or Treat. Het was een book karma actie via een Facebook pagina en heb een super leuk pakketje gehad!

image

– Ik heb super leuke soorten taart gemaakt!

image

image

image

Verder ben ik nog naar Jamie Olivers restaurant geweest in de markthal in Rotterdam!  Jamies italian!

Ze hebben heerlijke pasta en als voorafje hadden we natcho’s met vier soorten kaas en hete saus. En als toetje een goddelijke Brownie met vanille ijs! 

Ik ga zo snel mogelijk de posten van de meetings online gooien en de plannen voor de volgende 2 maanden! Hebben jullie van deze maand genoten?  En hebben jullie het doel gehaald?

Geef een reactie

