facebook pagina!

11866343_408001426055570_6915139927071753845_n

Ik zit een tijdje op facebook, niet onder mijn eigen naam maar onder A 1000 ways to read!

Ik zit op de pagina met 2 vriendinnen, Cindy ( moeder van 1 en in verwachting van de 2de!)  Ons nieuwste lid is Simone, een goede vriendin van me en net als ik ook een scholier.

Volg de pagina voor meer recensies, acties en film recensies. Ik ben daar ook actief en het is altijd leuk om nieuwe mensen te hebben op facebook en om andere mede lezers, film kijkers te ontmoeten!

facebook link

hoop  jullie ook op facebook te zien en nieuwe ideeën voor zowel de blog als de facebook pagina zijn welkom

Geef een reactie

