Nieuwe plannen

De tijd vliegt voorbij!

Het is nu al eind oktober, over 2 maanden zijn de feestdagen alweer.

image

Vanaf deze week gooi ik regelmatig weer nieuwe winacties online!

Ik heb een boek van Clavis te verloten, een echte boeken must have pakket en natuurlijk ook een fan ketting!

Ik vraag gelijk even om jullie hulp: wat zien jullie graag in een boeken must have pakket? Wat is jullie must have tijdens het lezen!

image

Verder ga ik gewoon verder met lezen! Ik ga beginnen in boek 44! Ik heb dit jaar mijn doel op 50 gezet en ik denk nu wel dat ik hem ga bereiken! Ik heb nooit verwacht dat ik zo ver zou komen en ik blijf natuurlijk ook films voor jullie kijken!

Ik heb op dit moment wel een drukke tijd in verband met mijn werk, school en thuis dus zoals jullie gemerkt hebben verschijnt er minder online, sorry!

Ik ben bezig met wat boek karma en natuurlijk ook evementen om mee te doen met kerst en sinterklaas!

Ga vooral door met lezen en genieten! Iedereen veel succes met de aankomende drukke maand!

One thought on “Nieuwe plannen

  1. Mijn musthave bij het lezen, is wat te drinken. Zomers wat fris. in de winter chocomelk.
    Een dekentje in de winter. Verder iets te knabbelen, meestal iets van chocolade en verder gewoon een goed boek en een mooie boekenlegger voor als je even naar het kleine kamertje moet… 😛

    Btw, ben erg benieuwd naar het boek van Clavis!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

