december

het is weer december!

december-definition

Sinterklaas is net voorbij en we gaan langzaam naar de kerst. Eerst wil ik vragen hoe jullie sinterklaas was? Wat hebben jullie voor leuks gekregen? Ik heb meegedaan aan een sint actie en dus boeken gekocht voor mijn lootje. Ik heb zelf let it snow van john Green gekregen, een boedha van mijn zusje en mezelf verwend met 5! nieuwe boeken. 12294890_438621859660193_3795917858931942191_nMijn plannen voor deze maand :

  • Ik wil minimaal 3 recensies online gooien, ik ben nu bezig in de stem van de zee.
  • Ik wil 3 winacties online gooien met leuke pakketjes en een leuk boek!
  • Ik ga nog  wat tips online zetten voor leuke cadeaus en ideeën.
  • Er komen nog wat heerlijke recepten voorbij voor gerechten met de feestdagen!

Ik ben op dit moment erg druk met alle voorbereidingen voor mijn examen taarten en beslag in januari en doe mijn best om zo veel mogelijk te plaatsen, maar als je meer wil zien ben ik actief op facebook : a 1000 ways to read.

Geniet een beetje van de mooie dagen die we krijgen en hopelijk nog een beetje sneeuw als kers op de taart! Ik wil in de kerst vakantie nog even gaan schaatsen, zit al vollop aan de chocolade melk en geniet van de momenten van het laatste stukje jaar dat we nog hebben!

12321137_438452196343826_8243700990189194893_n

We zijn bijna door 2015 heen!

FIJNE DECEMBER!!!

 

2 thoughts on “december

Geef een reactie

