Kerst wensen ( + winactie)

Merry Christmas!!!! 🎄🎄🎄

image

Als eerst wil ik iedereen een fijne pakjesavond wensen natuurlijk veel plezier! Je kijkt zeker Al you need is love kerst special, nou ik wel! Het is mooi om te zien, al weet ik nu al dat ik niet alles af ga kijken, ik wil toch even kijken hoe mensen gelukkig worden met het herzien van hun geliefdes! 

Sorry voor dat het telaat is, internet is een beetje overbelast dus uploade wou niet

Heb je niks voor pakjes avond gehad of moest je jezelf verwennen? Ik heb nog een leuk cadeautje voor iemand! Als je meedoet is het misschien wel voor jou! Het is een setje waar veel mensen op azen, maar jammer genoeg heeft nog niet iedereen hem kunnen bemachtigen.

Mis jij dit setje? Vertel me dan waarom JIJ hem moet hebben, of degene aan wie je hem wilt schenken.

image

Het awesome setje van de selectie! Als extra heb ik een extra selectie boekenlegger en een roze nagellakje! 

Maaarrrrrr

Je moet er natuurlijk wel iets voor doen!

* volg mijn blog
* reageer waarom jij hem absoluut moet bemachtigen!
* extra win kans: deel de actie via instagram of Facebook en plaats hem met #nakitaslibary

De actie sluit al snel, namelijk 27 december om 24:00! Dus grijp snel je kans

May the odds be ever in you favor!!!

10 thoughts on “Kerst wensen ( + winactie)

  1. Ik wil absoluut meedoen! Ik las de selectie een tijdje geleden als e-book, maar ze staan op mijn kerstlijstje. Zo’n mooie boeken wil ik in mijn kast! Het zou dan ook super zijn als ik hierbij de bijhorende bladwijzer kan leggen en gebruiken terwijl ik het echte boek lees. Groetjes loresboeken

    Liked by 1 persoon

  2. Ik zou dit graag willen winnen aangezien ik tijdens mijn lesvrije week eind januari samen met een vriendin de boeken ga lezen. Ik heb wel een klein probleempje, ik heb de boeken nog niet dus zou het wel leuk zijn moest ik ze winnen. Natuurlijk heb ik er ook al vele goede dingen over gehoord en een bijpassende boekenlegger is iets waar ik geen nee tegen zeg 😉 .

    Liked by 1 persoon

  3. Omdat ik deze boeken nog helemaal niet heb gelezen en wel heel erg benieuwd ben naar de reden waarom ze zo populair zijn! Met een bijpassende boekenlegger leest het natuurlijk beter 😉
    De nagellak wil ik aan mijn zusje geven, omdat zij altijd uitgebreide schilderijen op haar nagels maakt met nagellak.

    Heb je gevolgd via WordPress trouwens 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Ik zou zw graag willen hebben, want heb de laatste tijd weinig kunnen doen voor mezelf.
    Mijn moeder wn zus liggen in het ziekenhuis.
    We vieren dit jaar dus ook geen kerst. Dus een klein kadootje zou wel super leuk zijn 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

