Pakjes avond

image

Pakjes!!!!

Natuurlijk is kerst een moment van samen zijn en genieten!  Je geniet van elkaars gezelschap en bij veel feesten horen cadeaus net zoals met kerst!

Ik heb mee gedaan met de advent kalender van zon en maan van Emmy en met de secret santa van kwante in wonderland! 

Wat houd de advent kalender in?

Je hebt een paar weken de tijd om een keuze te maken wat jij jouw lootje wilt geven binnen het budget ( van 15 euro). Via lootjestrekken. nl worden de Namen ingevoerd en iedereen kan zijn lijstje bijwerken. Je kan vragen stellen aan je lootje en aangeven wat je wilt hebben zodat je gever kan kiezen wat hij/zij je wilt geven.

Van mijn gever kreeg ik :

Pres

image

ident snow!!!

Ik ben door de kamer gaan springen, rennen, vliegen en gillen! Omg! Snow, die oude gemene harteloze man die Katniss haat en haar uit de weg wilt ruimen!

May the odds be ever in your favor!!

Secret santa

De actie is via kwante in wonderland, een goede vriendin! Ze is altijd super druk bezig met de groep en haar harde werk beloont natuurlijk! We hebben met 34 man lootjes getrokken en elkaar een geweldig pakket gestuurd!

Dit heb ik gekregen van mijn santa!.

image

image

Ik heb een van de boeken gehad van mijn lijstje, de oceaan aan het einde van het pad. Ik ben dol op verhalen over de zee en de mysterieuze dingen die gebeuren. Natuurlijk stond er weer wat van de hunger games op en nu heb ik eindelijk het boekje van de honger spelen, de tributen.  Uitleg over de personen van de spelen, de arena en alles er om heen! Natuurlijk een lief gedichtje erbij, kerstkaartje erbij en chocolade! !!!

Cadeau tante

Mijn tante wist niet wat ze moest halen dus heb ik een cadeaubon gekregen van de Douglas en wauw wat heb ik een heerlijk setje gevonden!!!

image

Mezelf verwend

Natuurlijk moet je ook jezelf verwennen en daar is kerst een mooie gelegenheid voor!

Ik heb er dus gebruik van gemaakt om nieuwe boeken (2 ) te kopen en bakspullen om thuis aan de slag te kunnen!

image

Een roze broodtrommel, een deegroller, sileconen letters voor marsepein, een drinkglas en een steker voor koekjes en kleine en een grote dessert ring

image

image

En als laatste de 2 boeken !

image

2 boeken voor spanning! Ik ben benieuwd!!!

Clavis

Van Clavis heb ik een boekje gehad met een overzicht van de leukste boeken die uitkomen in het voorjaar!!!

image

Ik ben erg verwend, krijg nog een cadeautje later van een vriendin!

Wat hebben jullie gehad?

Geef een reactie

