Nieuwjaarsknaller!

Welkom terug!

Hopelijk hebben jullie genoten van de dagen. Zijn jullie ook ineens een paar kilo zwaarder :p. Ik wel! Heb goddelijk gegeten en het erg naar mijn zin gehad!

Ik sluit het jaar mooi af, want er is iets te vieren! Ik heb de 100 post bereikt vandaag! !! Ik ben nu bijna een jaar bezig en nog 1 volger op wordpress en ik heb de 50 volgers bereikt! 🎉🎊🎊

image

Natuurlijk vieren we het met een echte must have! Een prachtig setje dat me laat denken aan de divergent boeken, een prachtige serie.

Wil jij er in het nieuwe jaar mooi uitzien en zeg je Ja ik kan wel een leuk setje gebruiken om mijn kleren op te fleuren!

Dan heb ik een geweldige actie voor je!

Je kan namelijk dit awesome setje winnen die ik bij Mariska ’s verkoopdingetjes gescoord heb!

image

Je hoeft er niet veel voor te doen

○ volg de blog (via mail of wordpress)
○ promoot mijn blog via social media (Twitter,  Facebook, instagram)
○ laat een reactie achter met daarin waar je de actie gedeeld heb en onder welke naam. & met wat het beste boek dat je in 2015 gelezen hebt!
○nodig wat vrienden uit om me te volgen via de mail of wordpress zodat ze ook genieten van de blog!

May the odds be ever in your favor ♡

Liefst nakita!

De actie is tot 31 december 2015! We sluiten om 24:00!!

10 thoughts on “Nieuwjaarsknaller!

  1. Ik heb de actie gedeeld en ik volg je nu via de email. Beide onder de naam Kim Milkyway.

    Het beste boek dat ik dit jaar gelezen heb vond ik Drägan Duma, die wereld en die personages zijn zo goed beschreven en het verhaal is ook geweldig. Ik moet deel 2 nog lezen en ik wacht vol enthousiasme op het laatste deel. Het beste boek wat ook daadwerkelijk dit jaar uitgekomen is (ik heb er veel nog niet gelezen) vond ik IJs en Steen. Ik ben fan van de Hunger games en ik ben een ontzettende liefhebber van verhalen waarin dieren een rol spelen dus je begrijpt vast wel dat de Water en vuur serie dan tot mijn favoriete boeken behoort.

    Ik ga in 2016 meer proberen te lezen. =) (dit jaar las ik 19 boeken)

    Like

  2. Allereerste een gelukkig en gezond Nieuwjaar!
    Vraagje, ik zie mijn vorige reactie er niet bij staan, heb de 28 ’s avonds laat gereageerd, ook getweet, https://twitter.com/TurtleBookwurm/status/681592499488579584
    Ben nu te laat om deel te nemen, maar hier toch nog (ongeveer) mijn reactie;
    Alvast een mooie jaarwisseling gewenst! Graag waag ik een kansje voor dit leuke sieradensetje! Bomen en ook nog met de kleur groen <3! Zeker Awesome!
    Volg je via wordpress en volgens mij ook via de mail (daar komen tenminste berichten binnen van je blog). Natuurlijk promoot ik je blog, meteen gedeeld via twitter (@TurtleBookwurm). Meerdere zeer goede boeken gelezen, een van de boeken die ik echt prachtig vond was/is De celliste van Portofino van Alyson Richman. Dit was ook het eerste boek dat ik van haar las en ik zou zeker graag meer van haar willen lezen.

    Like

Geef een reactie

