Verliefd en verloren – Lizzie van den Ham

Specificaties

  • Nederlands
  • 250 pagina’s
  • Chicklit / Roman
  • Dutch Venture Publishing

Beschrijving

Wat zou je doen als de knappe jongen die je op een concertavond tegen het lijf bent gelopen en die je graag beter wilt leren kennen, plotseling in je mentorklas blijkt te zitten..? Het overkomt Gemma Visser tijdens haar eerste jaar als docente Engels op het Thorbecke College. En hoe langer zij en Julian elkaar meemaken op school, hoe moeilijker het wordt om te ontkennen dat er iets broeit tussen hen twee. Maar meent Julian het wel zo serieus? En vindt ze hem leuk genoeg om haar baan ervoor op het spel te zetten?

Voor het lezen

Dit boek spreekt mij erg aan. Iedereen is wel eens verliefd geweest op een docent. Alleen ligt het in dit verhaal net wat ingewikkelder. Ik ben benieuwd met hoe hun de achtbaan van gevoelens gaan beleven en of ze het gevoel gaan onderdrukken of er juist iets mee doen.

Het lijkt me super erg om met je geliefde in de klas te zitten. Je wilt wat doen en dingen zeggen, maar dat gaat niet. Als jullie beide leerlingen zijn kan je nog smokkelen, maar als je docent en leerling ben kan dat niet! Ik ben benieuwd of ze zich kunnen inhouden en beperken tot een band die een leerling en docent horen te hebben.

Tijdens het lezen
 
Je zit zo erg in het boek dat je de tijd en wereld om je heen even vergeet. Ik geniet met volle teugen van het verhaal. Je voelt de liefde en hormonen bij jezelf. Het kan je herinneringen geven aan de geliefde of aan een geliefde in het verleden. Ik voel de liefde en spanning in mijn onderbuik. Ik voel de vlinders fladderen om mij heen en geniet vol op.
Ik kan niet wachten tot ik het boek uit heb, wat lekkerlijk met een diepe zucht gaat gebeuren als het zo mooi blijft. Ik kan gewoon niet stoppen met lezen.

Conclusie

Mag ik huilen? Het boek is uit!!! Het kan niet afgelopen zijn! Ik wil weten hoe het verder gaat! Wat gaat er nu gebeuren! Vertel het mij Lizzie!! Vertel het me .

Ik heb zo erg van dit boek genoten.

Ik heb alles met liefde en genot gelezen. Ik heb erg mee gevoeld met bom van gevoelens. Ik kan mezelf verdiepen in de situatie, want wees eerlijk. Iedereen heeft wel eens een oogje gehad op een docent! Natuurlijk gaat niet iedereen het vertellen, denk zo een 90% van ons niet, maar iedereen heeft het wel gevoeld!

Ik geef door de diepgang van het verhaal en de verfijnde details dit verhaal echt de verdiende ☆☆☆☆☆.
Je bent speciaal als je zo verfijnd kan schrijven!
One thought on “Verliefd en verloren – Lizzie van den Ham

Geef een reactie

