Bloedband – ontwaking Readalong FB

Maandag 23 Mei was er een readalong voor de eerste 16 hoofstukken van Bloedband. Het zijn 45 bladzijdes van het boek dat eind dit jaar zal verschijnen als vervolg op Het antiserum.

image

Specificaties

  • 16 hoofdstukken – 45 bladzijdes
  • Gratis te downloaden als je je aanmeld via de nieuwsbrief van willowtreez
  • Paranormal Young adult roman

Beschrijving

Een jaar na alle heftige gebeurtenissen en ontdekkingen, lijkt het stof te zijn neergedaald in Melanies leven. Haar examenjaar heeft ze in alle rust over kunnen doen, zonder lastig gevallen te worden door pestkoppen, vampiers of weerwolven en de liefde tussen haar en Tristan is sterker dan ooit. De grote beslissing die zij en Tristan maken, lijkt dan ook een logische volgende stap : het is tijd om haar menselijke leven te verruilen voor het eeuwige bestaan. Dit loopt echter anders dan gepland.

Voor het lezen

Ookal heb ik het eerste deel niet gelezen, toch ben ik benieuwd naar dit verhaal. Natuurlijk heb je ook kans om te lezen hoe de schrijf style van de auteur is. Zo kan je kijken of je het boek wilt aanschaffen na aanleiding van hoe vlot het leest. Ik heb het eerste deel wel een paar keer in mijn handen gehad, maar twijfel door het gedeelte “Paranormaal”. Nu heb ik de kans om te kijken of ik het wat vind! Een kans die ik zeker aangrijp zeker gezien het feit dat het verhaal me aanspreekt.

Tijdens het lezen

Het boek leest lekker vlot. Je geniet van de liefde tussen de 2. Ik lees het boek met plezier en vlieg door de bladzijdes heen. Ik heb een beeld van het stelletje en zie helemaal voor me hoe ze er uit zien.

Conclusie
Het is een appart verhaal. Het laat me denken aan twilight, maar dan met een andere touch. Het komt in de buurt, maar met veel meer factoren die een rol spelen.
Ik heb genoten van de eerste 16 hoofdstukken, al moest ik soms wel nadenken wie wie ook al weer was. Soms Haalde ik wat mensen door elkaar. Snel had ik de lijn wel door door de trekken van de personages. Ik ben verliefd op een van de personages : Tristan!
In de maand juni zal het volledige e-boek van Bloedband tijdelijk voor een actieprijs van €4.99 beschikbaar zijn op www.willowtreez.nl. Een unieke kans dus om, al een half jaar eerder dan Bloedband daadwerkelijk uitkomt, in het bezit te komen van de e-boek versie! 25 september 2016 komt de paperback.(Tip: wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen meld je dan aan voor de nieuwsbrief.)
One thought on “Bloedband – ontwaking Readalong FB

Geef een reactie

