Mei & Juni

 

 

Het is weer tijd om jullie te vertellen wat er allemaal gebeurt is op Nakita’s Library en er buiten. Ik ben druk bezig met het recenseren van boeken, het plannen van events om bij te wonen en om natuurlijk jullie van alles te laten lezen.

Ik ben nu al wat plannen aan het broeden voor de vakantie zoals korte recensies schrijven van uitjes die ik gedaan heb zodat jullie weten of het wat is. Natuurlijk hoop ik dat jullie dat leuk vinden, maar voor nu laat ik jullie lezen wat er tot nu toe gedaan is.

Vanwege ziekte van mijn kant en in mijn persoonlijke omgeving moet ik helaas mededelen dat ik mijn herkansing voor taarten en beslag ( Ik ben zelfstandig banket bakker in opleiding) pas na de zomer vakantie kan doen. Natuurlijk krijg ik dan de gelegenheid om dan weer te oefenen en herexamen te doen. Verder heb ik dan nog tegen November Chocolade examen en in Januari eind examen.

Er is ook leuk nieuws! Ik ben Mei geslaagd voor mijn Schuim examen. Natuurlijk laat ik jullie mijn creatie hier onder zien. Verder ben ik opgenomen in het recensie team van Dutch Venture Publishing en mijn eerste recensie voor de uitgever staat online! Verder ga ik binnenkort starten bij Bol.com door iedere 6 weken te recenseren. Er staan leuke meetings in planning voor aankomende maand.

Gelezen boeken :

Zout van de zee – Ruta Sepetys

Een tweede kans – Kristi Ross

In seizoenen ~ Judith Visser

De marathon – Martin Van Waardenberg

Bloemkool uit Tsjernobyl – Roman Helinski

Wraak – Arno van den Kieboom

Verliefd en verloren – Lizzie van den Ham

Bloedband – ontwaking Readalong FB

Schaduw vechters II – Walter Lucius

Er staan er nog een paar klaar voor volgende maand

 

Gekeken films :

De storm – Film recensie

Tucker & Dale vs EVIL – Film recensie

Insidious – Film recensie

Loch ness terror – film recensie

X-Men: Apocalypse

Warcraft

Er komen wat meer recente films aan, zoals Ninja Turtles en Me before you. Natuurlijk ook films die ik gekeken heb via Netflix of de tv!

Meetings :

 

Boekenbuit Mei & Juni :

Hieronder zie je een collage van de boeken van laatste maanden. Ik heb best veel boeken gekocht, maar ook gewonnen bij verschillende blogs en pagina’s . Ik heb sommige van vrienden ook wat boekjes gehad of van de auteurs of uitgevers en daar wil ik ze hartelijk voor bedanken!

Geniet van mijn buit en wees niet verlegen om zelf ook te vertellen wat je gehaald heb de laatste tijd!

 

 

Dankjewel voor het lezen van mijn blog! Hopelijk kom je eens terug!

xoxo Nakita van Nakita’s Library

2 thoughts on “Mei & Juni

Geef een reactie

