Wolvinnen van Otrostaadt

Het is tijd om een geweldige serie af te sluiten.  Ik ben heel enthousiast over deel 1 & 2. Hieronder kunt u de links vinden voor de eerste 2 boekrecensies van de delen. Hieronder kunt u mijn heerlijke, eerlijke mening lezen van het laatste deel die ik heb mogen lezen van Jasper Polane zelf en zijn uitgever Quasis Uitgevers voor de Blogtour!

deel 1 : Lege steden

deel 2 : Vorstin van de kou

korte verhaal tussen boek 2 & 3 Het oog van de krokodil – Jasper Polane

Specificaties

Nederlands

● 283 bladzijdes

● Quasis Uitgevers

● thriller / fantasy


Beschrijving

Het spannende derde boek in de Maalstroom-reeks!
Een raadselachtige moord, waarbij slechts gemummificeerde resten achterblijven. Als er meer slachtoffers vallen gaan Edison Walraven en Heike Krim op onderzoek uit. Al snel blijkt het om een seriemoordenaar van bovennatuurlijke komaf te gaan. Het wordt een race tegen de klok om de dader te vinden, terwijl persoonlijke problemen de zoektocht bemoeilijken.
Een wereld van hen verwijderd is Heikes zusje Lise toegetreden tot de geheimzinnige IJzeren Toren, een opleidingscentrum van de inquisitie. Wanneer er strijd uitbreekt tussen de leerlingen neemt Lise een verschrikkelijke beslissing.
WOLVINNEN VAN OTROSTAADT verhaalt over aarzelende liefde, onstuimige wraak, blijde verwachting en gruwelijk noodlot. Het is het derde deel van Jasper Polanes fantastische cyclus DE ONZICHTBARE MAALSTROOM.

Voor het lezen

Na de eerste 2 delen van een super serie ben ik benieuwd naar het voorlopige einde. Het boek is net uit gekomen en ik lees graag in een keer door. Ik hoop dat de spanning nog bijtender,  de drama nog hoger en de liefde vurig word!

Tijdens het lezen

Het boek is precies zoals ik verwachte! Onverwachts uit de hoek, vol spanning actie en geweld! Zullen de mensen genoeg hebben aan elkaar en genieten van de dingen die ze nog hebben? Hoe zal het aflopen met het zusje? Ik zit nagelbijtend de woorden weg te lezen, want ik kan niet sneller lezen zonder van ieder woord die ik lees te genieten!

Het is een achtbaan die door gaat naar boven. Het zorgt ervoor dat alles giert en je wilt dat het ophoud doordat het te lang door speelt, maar je kan niet stoppen! Je zit er in en moet het afmaken. Ook al zou je soms de achtbaan stil willen zetten, je ogen willen sluiten. Je moet het lot ondergaan en er dieper en dieper in duiken! De personages worden beter beschreven, de werelden zorgen ervoor dat je nieuwsgierig bent naar meer!

Ik ben verliefd op deze serie! Ik wil meer en nog eens meer van deze geweldige serie!

Conclusie

Dit boek heeft de andere, ookal worden ze steeds beter , overtroffen! De woorden branden aan je ogen door de spanning die je in een onverwachte grote lading binnen krijgt!

Ik kan niks, niks, niks bedenken wat ik niet goed vind aan dit boek! Alles wat ik gelezen heb heeft mij totaal verrast. Kinderen, meer duisternis, moord en vele andere factoren spelen een grote rol waar ik niet dieper op inga in verband met spoilers! Het boek krijgt daarom de verdiende ☆☆☆☆☆.

Wil je een geheimpje weten? Ik heb bij sommige hoofdstukken bijna gehuild! Ik moest stoppen om mijn emoties tot mezelf te roepen en rustig in en uit ademen voor ik verder kon! Niemand vertellen hoor!!

Heb jij deze serie bom vol actie al gelezen? Nee? Hoe kan je leven zonder deze achtbaan mee gemaakt te hebben?! Ga snel opzoek naar deze boeken want je MOET ze gewoon lezen!

Okay, okay, ik fangirl ik weet het! Maar lees ze gewoon! En doe met mij mee en begrijp mijn liefde voor deze serie!!

4 thoughts on “Wolvinnen van Otrostaadt

Geef een reactie

