Dutch Venture Publishing

Ik ben sinds het begin bezig voor Dutch Venture Publishing. Ze hebben mij verwelkomt in het recensie team en ik probeer iedere maand een boek ervoor te lezen! Ik heb niet echt een deadline, maar doe mijn best om alles bij te houden.

13000346_499639280221011_9112765471457689932_n

Waar staat de uitgever voor?

Sky is the Limit

Dutch Venture Publishing! Zij zetten ons in om ‘de kleinere auteur’ ook een stem te geven, of die auteur nu in het binnen- of buitenland woont en werkt. Zo geeft DVP origineel werk van Nederlandstalige auteurs uit, maar publiceert zij ook werk van onafhankelijke Engelstalige auteurs door deze naar Nederland te halen en te vertalen. Zij richten ons voornamelijk op de genres fantasy/paranormal, romantiek en dystopisch, al dan niet binnen het young adult-genre.

Al hun titels zijn als eboek verkrijgbaar in webshops zoals bol.com, amazon.nl, Kobo, iBooks en Google Books. In 2016 zijn zij ook voor het eerst gestart met titels in paperbackformaat uitgeven en onder de aandacht van boekwinkels brengen.

Welke boeken heeft de uitgever?
De uitgever is nu een half jaar bezig. In die tijd is er natuurlijk veel werk dat gedaan moet worden. Er moet gecorrigeerd worden, overeenkomsten komen met de auteurs en vele andere dingen, het ontwerp voor de cover. Als het eind resultaat er is is het natuurlijk tijd om het te delen met het recensie team waar ik ook in zit. Wij maken recensies van de boeken en helpen met het promoten door het via social media te delen en op verschillende websites te plaatsen!
Deze boeken heeft de uitgever in de eerste 6 maanden uitgebracht :
13613621_533085073543098_7058352620988290362_o
Mijn ervaring met de uitgever
Ik heb hele goede ervaringen met de uitgever. Ik heb tot nu toe alleen verliefd en verloren gelezen, maar wat een top boek is dat! De liefde straalt van het boek af! Ik ben ook benieuwd naar de rest van de boeken die allemaal wel zo een beetje ingepland staan om te lezen, alleen weet ik nog niet precies wanneer! Ik ben blij dat de uitgever mij de tijd en ruimte geeft om zelf in te plannen wanneer ik de boeken lees. Ik ben altijd blij als ik niet aan een hele strenge deadline zit. Natuurlijk heb ik ook nog andere boeken te lezen en dat word gerespecteerd.
Ik kan altijd bij Jen Minkman ( oprichter van de uitgeverij) terecht als ik vragen heb of als iets niet lukt. Ze helpt mij altijd door het in goede banen te laten lijden. Waar ik het meest blij mee ben bij deze uitgever is dat zij staat voor de Nederlandse en Vlaamse schrijvers! Ze staat op voor de hoofdtaal van onze landen en heeft eindelijk een uitgever de wereld ingeslagen die er voor wilt zorgen en aan de lezers wil tonen dat wij Nederlanders en Belgen ook goede boeken hebben! Daar ben ik heel blij mee!!
Ik zou zeggen hou mijn blog in de gaten voor de recensies van de boeken. Natuurlijk kan je onder mijn posts laten weten wat jij er van vind. Ik vind het altijd leuk om met anderen over een boek te praten!
Hopelijk heb ik jullie genoeg geïnformeerd.
veel liefs
Nakita’s Library
Geef een reactie

