Ninja Turtles: Out of the Shadows

Na de eerste ninja turtles film ga ik ook zeker naar de bioscoop om deze ook te kijken. Ik hoop dat hij nog beter is dan de eerste, want ja ik ben fan!!

ninjaturtleposter6

Specificaties

  • Tijdsduur 113 minuten
  • Taalversie Engels, Nederlands ondertiteld
  • Genre actie
  • 12 + geweld

 

Beschrijving

Michelangelo, Donatello, Leonardo en Raphael nemen het op tegen nog grotere schurken in Ninja Turtles: Out of the Shadows en ze worden geholpen door April O’Neil, Vern Fenwick, en de onverschrokken nieuwkomer Casey Jones.

Slechterik Schredder ontsnapt uit hechtenis en sluit zich aan bij de gestoorde wetenschapper Baxter Stockman en zijn twee onnozele handlangers, Bebop en Rocksteady. De Turtles proberen het duivelse plan van Shredder en zijn nieuwe crew om de wereld over te nemen tegen te houden, maar dan komt er nog groter kwaad op hun pad: de beruchte Krang.

Mening

Dit is een film die ik al een hele tijd wil zien! Ik heb echt gewacht totdat deze film in de bios kwam! Ik heb erg genoten van de film die eerder kwam, het eerste deel. Het eerste deel was al goed ontwikkeld , dus ik ga er van uit dat deze nog beter is aangezien de media steeds beter ontwikkeld word. Dit is wel een film die ik gezien heb ik Imax.

maxresdefault

Personages

De personages zijn goed ontwikkeld en uitgebeeld. Je geniet van de acties van de Ninja Turtels! Je herkent precies wie waar in de groep staat. Het is mooi om te zien dat April niet van hun zijde af wijkt, ookal kan ze daardoor in de problemen raken met de staat. Ik heb hele grappige stukken gezien waarbij ik soms echt heel wat adem nodig had om bij te komen van het lachen!

Decor

Het is mooi hoe echt alles lijkt. Natuurlijk weet je dat veel gedaan word met een het groene doek waardoor alles echter lijkt. Ik vind de overgangen tussen de wisseling van plaats heel mooi gedaan! Je hebt geen last van het feit dat het zich ergens anders afspeelt dan een moment daarvoor doordat je weet dat het in een logische volgorde is.

ninjaturtles2bigstill

De film

Ik hou van deze film! Het is heel mooi gemaakt, vooral het moment dat het serum genomen word door de “slechteriken”. Het is gaaf om te zien hoe ze er daarna uit zien. Ik vind het proces van mens tot beest heel mooi gemaakt!! Je ziet langzaam de dingen veranderen waardoor het heel reëel is.

Conclusie

Ik ben dol op deze film! De actie, de liefde en de herkenning van de personages zorgen ervoor dat ik deze film echt de verdiende  ☆☆☆☆☆ ga geven! Hierboven heb ik genoeg uitgelegd om te laten zien waar ik dol op ben!

2036164_75882_Still_2_s-high.jpg

One thought on “Ninja Turtles: Out of the Shadows

Geef een reactie

