Missie O verschenen – Christel Rekko

Vandaag wil ik graag de aandacht geven aan een kinderschrijfster, maar een boek die ook door volwassen gelezen kan worden! Een boek dat ik met plezier gelezen heb en ik wil hem zeker aanraden! Een boek die heerlijk is om voor te lezen of om je kind zelf te laten lezen.

Het boek is gewoon bij de boekhandels, bol.com en andere online websites te bestellen. Het is pas geleden uit gekomen, vandaar dat ik de recensie graag met jullie wil delen.

13728513_1173154502735877_541361163_o.jpg

Specificaties
● Nederlands

● 182 pagina’s

● Calbona Uitgeverij
● kinderboek : oorlog 8+

 

Samenvatting

Rens en Gijs zijn 2 jongetjes die via de computer een opdracht kregen, een missie om precies te zijn. Vorig jaar hadden ze een missie in Parijs van een van hun vrienden. Nu krijgen ze een oproep van Jesse.

Jesse heeft jullie hulp hard nodig. Jullie moeten hem morgen om 15:30 ontmoeten bij de synagoge, in Meerssen. Kuileneindestraat 22a. Deze boodschap heeft te maken met een oorlogsbuit.

De jongens gaan op onderzoek uit en ontdekken veel dingen door middel van het verhaal van Jesse. Ze gaan oma Lea,  mevrouw Seligman helpen met het vinden van haar familie schat! Zullen ze het vinden samen met hun 3 andere vrienden? Zal Gijs hun goed begeleiden vanuit het huis?

Wil je mijn recensie lezen van dit boek? Hieronder zie je wat ik van het boek vind, die ik een tijd geleden heb mogen proeflezen!

Recensie missie O ~ Christel Rekko-Jansen

Wil je meer boeken lezen van Christel? Ze heeft ook nog een eerste deel van de serie, maar ze zijn ook los te lezen. Alleen lees je dan een klein stukje over deel 1, maar het hindert niet als je deel 1 niet gelezen hebt.

13717929_1173154506069210_170612276_o

One thought on “Missie O verschenen – Christel Rekko

Geef een reactie

