Harry Potter and the cursed Child I & II + suprise

Veel mensen wachten vol smacht op het nieuwe boek dat geschreven is door J.K Rowling. Het is daarom ook tijd voor een nieuw verhaal van Harry Potter dat verschijnt zondag 31 juli in de nacht om 1:01, maar eerst zal ik een kleine beschrijving laten zien over het boek.

Beschrijving

J.K. Rowling: Harry Potter and the cursed child – hardcover – €19,99

Dit boek is een speciale Engelstalige ‘repetitie versie’ van het script, die de acteurs gebruiken om verschillende scenes uit te proberen. Het uiteindelijke toneelstuk kan hierdoor afwijken van dit script. De exacte datum waarop de Engelstalige limited collectorseditie zullen verschijnen is op dit moment nog onbekend. 

Let op dit boek is niet in verhaalvorm geschreven, maar als script van een toneelstuk.

Based on an original new story by J.K. Rowling, Jack Thorne and John Tiffany, a new play by Jack Thorne, Harry Potter and the Cursed Child is the eighth story in the Harry Potter series and the first official Harry Potter story to be presented on stage. The play will receive its world premiere in London’s West End on 30th July 2016.

It was always difficult being Harry Potter and it isn’t much easier now that he is an overworked employee of the Ministry of Magic, a husband, and father of three schoolage children. While Harry grapples with a past that refuses to stay where it belongs, his youngest son Albus must struggle with the weight of a family legacy he never wanted. As past and present fuse ominously, both father and son learn the uncomfortable truth: sometimes, darkness comes from unexpected places.

 

Meetings 

Natuurlijk wachten er veel mensen op dit boek. Daardoor zijn er meetings georganiseerd. Hier in Nederland heb ik er 3 gevonden waarbij er iets te doen is! 

Van piere in Eindhoven 

De winkel gaat eerder open in verband met de release van het boek.  Je kan vanaf 10 uur het boek kopen en er staat een ontbijtje klaar bij binnenkomst! 

Ya leesteken in Purmerend 

Brunch gezellig met het personeel en andere hp fans in de boekhandel voor maar 5 euro. Ze hebben hp gerelateerde gerechten, een quiz, leuke prijzen en nog vele andere leuke dingen in de planning staan! Kom in je mooiste hp outfit en geniet! Je bent welkom vanaf 11 uur tot ongeveer 1 uur.

Donner Rotterdam 

Kom in je gaafste en meest extreme hp outfit en geniet van een dag vol plezier!  Maak kans op prijzen door in je meest originele en mooiste outfit te komen, maar ook om te genieten van de gave spellen, boeken, prijzen en natuurlijk van andere hp geeks! 

Er is ook een speciale activiteit in de kluis waarvoor je een bijdrage van 5 euro moet betalen en daarvoor moet je je opgeven! Check de Facebook van Donner youngest adult voor meer info hierover! Zie hier de fb post!

Boekhandel Het Colofon – Arnhem
Er is een feestelijke Brunch vanaf 11 uur!

Trek je mooiste toverpak aan & neem wat lekkers mee……….

zondag 31 juli – van 11 tot 13.00 uur – vrij entree

Zelf ben ik bij de meeting in de donner!!

Maaaarrrrrr

Dat is nog niet alles!!

Ik heb nog een leuke prijs om weg te geven aan 2 mensen!

Ik ga 2 mensen blij maken met een super gave ketting!

Wat moet je doen?

Like mijn Facebook pagina als je dat nog niet doet & Like en deel het bericht

Laat mij weten waarom jij de feniks of de uil wilt of aan wie je hem wilt geven! Via de Blog page reageren! ( en vermeld onder welke naam je geliked  & gedeeld heb)

Extra win kansen?

Like en regram mijn foto via instagram (+1)

Like en retweet via Twitter   (+1)

( wel aan geven op de Blog wat je allemaal gedaan hebt als je extra win kansen wilt en via welke naam!)

Alleen voor mensen die Nederland en België wonen ivm met verzending via post nl!

Meedoen kan altijd 30 Juli 20:00

– Ben je in de meeting bij Donner Rotterdam? Dan lijkt het mij leuk om hem je persoonlijk te geven! –

22 thoughts on “Harry Potter and the cursed Child I & II + suprise

  1. Ik zou graag de uil willen, omdat ik zelf uilen heel leuk vind. Ik zou hem echter niet zelf houden, maar aan mijn zus geven. Ik ben van plan een muziekdoosje in Harry Potter stijl voor haar te maken en deze kan ik daar dan mooi in doen. Bericht op Facebook deel ik onder de naam Kayla Gericke

    Like

  2. Ooh super leuk! Heb vandaag 4 hp boeken gekocht… oepsie :p ook nog een toverstaf. Haha. Ik zou hem graag aan mijn vriendin geven die jarig is op 31 juli :p. Gelikt en gedeeld op fb op jenny van hoecke en insta en twitter jvh372 :p

    Like

  3. Erg leuke actie, met gave kettingen die ik nog niet veel heb gezien 🙂 Ik zou graag de post brengende uil willen winnen, omdat ik zelf ook graag post verstuur en zelf ook blij wordt als ik leuke post mag ontvangen! 🙂 Ik heb geliked en gedeeld op Facebook met Nine Vogel-Ketel

    Like

  4. Wow, beide kettingen zijn zo mooi en zouden zo goed passen in mijn Harry Potter collectie! De feniks leunt aan met mijn ‘vurige’ zijde. Een Boogschutter van sterrenbeeld zijnde is mijn element namelijk vuur en Fawks was gewoon geweldig! De uil doet me dan weer denken aan het feit dat ik nog steeds zit te wachten op mijn toelatingsbrief voor Hogwarts… Mijn naam zat blijkbaar in het bestand dat Voldemort vernietigde tijdens de Second Battle ^^;
    Ik heb geliked en gedeeld op Facebook en Twitter 😉

    Like

  5. Ik doe graag mee Nakita, Je hebt zulke leuke acties, hoe verzin je het elke keer! Na wat na denken ga ik voor het uiltje. al is de Feniks ook erg leuk.
    Gedeeld op fb, op twitter en op insta. Onderde naam FollowMeMove of Anja de Rijk

    Like

  6. Super leuke actie. Ik doe mee voor de uil, een mooi kado voor mijn dochter. Ze begint met net 16 aan haar mbo opleiding en de uil kan mooi als gelukshanger dienen omdat deze voor wijsheid staat.
    Ik doe mee onder de naam Martine Dollée. Gedeeld op Facebook

    Like

  7. Ze zijn alle twee super leuk! Mij maakt het niet echt uit, als het mag geef ik geen voorkeur op, anders denk ik de feniks (vernieuwing!).
    FB onder mijn eigen naam
    Twitter onder @TurtleBookwurm

    Like

      1. Zeker! Hoe was de meeting bij Donner?
        Ps. Zijn de winnaars bekend gemaakt of hebben ze persoonlijk bericht gehad?

        Like

Geef een reactie

