Zomer vakantie

Natuurlijk zitten we nu in de zomer vakantie. Echt heerlijk! Jammer genoeg heeft mijn werk op dit moment geen werk voor mij en aangezien ik een nul uren contract heb zijn ze niet verlicht om mij te laten werken. Ik ben nu vooral aan het lezen, ookal zou ik eigenlijk een nieuwe baan moeten zoeken. Natuurlijk ga ik daar ook achteraan!

Wat ga ik doen in de vakantie?

  1. Dagjes weg!

Ik wil graag met mijn (Pleeg) zusje een dagje musea bezoeken in Rotterdam. Lekker wandelen door de parken als we onderweg zijn naar de volgende musea. Ik ga denk ik ook lekker picknicken, maar dat is een plan die ik tegen die tijd verder uit ga plannen.

Ik ga lekker een dagje naar de dierentuin met een vriend! Diergaarde Blijdorp is altijd heerlijk en gezellig, dus die staat er zeker op!

Bios tijd! Natuurlijk kan je in de zomer ook naar de bioscoop. Ik zit te denken aan om naar verschillende films te gaan met verschillende mensen, maar als eerst ga ik naar Tarzan!! Er staan al een paar leuke films ingepland voor de komende tijd, dus lees dan gezellig mee zou ik zeggen!

csm_dierentuin-zoo-blijdorp-rotterdam-_13_2699771fa6

 

2. Bloggen

Natuurlijk hou ik jullie in de vakantie ook op de hoogte van mijn eerlijke, heerlijke mening. Ik zal zoals altijd mijn blogs posten.

Vaste dagen!

Dinsdag 13:00  = Film recensie

Donderdag 13:00 = Boek recensie

Zaterdag 13:00 = Extra blogpost ( kan van alles zijn)

Ik recenseer voor :

Iedere maand schrijf ik voor  Follow me move   een recensie. Ik ben gast op haar blog en mag iedere maand een recensie voor haar schrijven. We spreken samen af welk boek en soms gebeurt het dat het een maand niet gebeurt door omstandigheden.

Sinds kort ben ik ook voor bol bezig. Ik krijg iedere 6 weken een boek van hun om te lezen en om mijn heerlijke eerlijke mening met hun te delen. Natuurlijk verschijnt de recensie ook gewoon op mijn blog. Als het boek uit is krijg ik een nieuw exemplaar en zo verder. Het genre is Poëzie of chicklit.

13062750_1119589271425734_834683896_o

3. Lezen

Ik heb 3 groepen met boeken gemaakt. Zo kan ook jij bijhouden wat er allemaal gelezen gaat worden en in welke vorm.

  1. Fysieke boeken

2. Ebooks

 

3. Extra boekenstapel voor tussendoor

13711617_1173151979402796_1108438532_o

Ik zal van alles wat ik doe, dus ook de dagjes weg een klein verslagje maken om het jullie aan of juist af te raden!

Wat is jouw planning?

 

 

Geef een reactie

