#30DayBlogChallengeNL

Via Facebook stuitte ik op de website van haremaristeit. Ik ben rond gaan kijken en toen kwam ik een hele leuk een interessante post tegen. Een challange die 30 dagen duurt voor je blog! Ik heb meegedaan met de challange van instagram voor 30 dagen instagram fot’s plaatsen van bepaalde onderwerpen, maar dat liep vaak na een paar dagen al mis doordat ik het vergat * oepsss*

13902071_1185331984851462_1764334009_o

Ik wil HareMaristeit graag bedanken voor dit geweldige idee! Ik  ga mijn best doen om iedere dag een opdracht online te zetten! Lees dus gezellig mee!

Vandaag begin met de eerste.

13062750_1119589271425734_834683896_o

  1. Naam van mijn blog!

 

Een van de eerste stappen als je een website aanmaakt, maakt niet uit voor wat, moet je een naam bedenken.

Het is belangrijk dat het een naam is die blijft hangen en vooral niet te moeilijk is. Voor mij is het heel belangrijk dat de naam persoonlijk is en iets te maken heeft met jezelf en met wat je wilt ga doen.

Na vele dingen te hebben bedacht en andere websites te hebben bekeken kwam ik tot de conclusie dat ik het heel makkelijk wil houden. Ik wil dat er geen spelfouten gemaakt kunnen worden, ookal kan dat wel met mijn naam.

Ik ben uiteindelijk gegaan voor Nakita’s ( First) Libary, maar na een jaar heb ik toch maar LibRary neer gezet, omdat mensen moeite hadden om de blog te vinden door die ene missende R. Ik heb vaak mensen naar me toe gehad van Nakita weet je dat er een spel fout staat. Ik zei altijd dat het voor mij logisch klonk, maar na meerdere keren ga je toch twijfelen en uiteindelijk heb ik het veranderd.

Zo is de naam en uiteindelijk ook mijn blog tot stand gekomen!

 

Geef een reactie

