Dag 3 #30dayblogchallengeNL

Vandaag zijn we alweer aangekomen op de 3de dag! Het gaat lekker zo met het Bloggen iedere dag! Er zit wel wat tijd in maar dat is niet erg! 

3. De inhoud van je tas 

Als eerst moet ik iets opbiechten! Ik heb haast nooit tassen bij mij! Ik stop alles graag in mijn zakken, omdat ik een tas vaak onhandig vind. Waarom? Je gooit er allemaal extra dingen in en dat betekend extra gewicht! 

Als ik wel een tas bij mij heb heb ik er vaak een boek in als ik bezig ben in een papieren boek. Voor de rest zitten mijn sleutels, telefoon en portemonnee in. De laatste tijd vind je ook een heerlijk drankje en een klein snackje in de tas! 

Als ik een tas bij me heb zijn het vaak van die schattige linnen tasjes die ik verzamel! 

Geef een reactie

