Library News

Natuurlijk hebben jullie gemerkt dat nu het vakantie is niet altijd alles online komt wanneer ik wil, sorry daarvoor! Ik heb soms ruzie met wordpress, net zoals net dat er ineens een post online kwam…. Die heb ik er weer afgehaald en zal binnenkort opnieuw verschijnen!

10888410_853734768011187_8730775553113998159_n

Vandaag maak ik er een heerlijk lui dagje van door de blogs voor de komende tijd even bij te werken. Natuurlijk slaap ik ook, want ik baal nog steeds dat er weinig werk voor mij is :(. Natuurlijk is het ook wel weer lekker doordat ik nu lekker kan lezen!

Ik ben nu in een periode dat ik mij heb voorgenomen om alleen even “Echte” boeken te lezen. Ik heb zoveel ebooks verslonden de laatste tijd dat ik weer last krijg van mijn ogen. Super irritant….

Wat kan je verwachten?

Er zijn een paar dingen die je kan verwachten.

Als eerst kunnen jullie recensies verwachten van deze boeken en een paar boeken van foto 2.

Ik ga mee doen met evenementen zoals de blog challange en instagram challange waarbij je mij onder mijn blognaam kan vinden! Later lees je in een andere post meer hierover!

Ik zal jullie foto momenten laten zien van dingen die ik gedaan heb zoals dagjes weg en mijn mening vertellen over hoe mijn ervaringen waren!

Ik hoop dat ik voor nu genoeg informatie heb gegeven en wacht zeker af op de vele posts die nog zullen komen!

veel liefs,

Nakita van Nakita’s Library

2 thoughts on “Library News

Geef een reactie

