Harry Potter release Donner + winnaars

Zondag was het eindelijk zo ver! Na weken rond te hebben gedwaald in de boekhandel om er achter te komen welke gave dingen ze in de planning hadden kon ik zondag eindelijk zien wat ze allemaal gepland hadden!

Zondag  : Harry Potter release in Donner Rotterdam!

Vandaag is het zover, ik kan eindelijk naar Harry Potter! Vele mensen hebben gewacht op het boek Inc me. Ik wil alleen nog wachten tot de Nederlandse, maar dat drukt de pret niet!
Het event begint om 11 uur, maar ik ben pas rond half 12 aanwezig! Ik had afgesproken met mijn vriendin Charissa die mijn haar in een super mooie Katniss vlecht heeft gevlochten! ( ookal kostte het zweet en heel veel geduld! )

Ik wandel de boekhandel door die is omgetoverd tot een paradijs van Harry Potter! Er hangen over spandoeken van de Harry Potter Teams! Overal zie je groepjes rond lopen. Verklede personen passeren je van alle kanten. Tussendoor zie je mensen lopen met super gave outfits in de leuke hp shirts of andere gave sieraden!

Maar eerst heb ik om 12 uur samen met de andere als eerste groep activiteiten in de beruchte kluis van donner!

Samen met Charissa en Anika stap ik de kluis in! Later komt mijn vriendin Chardonay ook aanschuiven na een druk weekend in Engeland. Het is super gezellig!

We hebben verschillende activiteiten:

  1. Plak een tatoeage zo goed mogelijk voor de hoogste punten!
  2. Een quiz om je HP kennis te testen
  3. Haal je diploma op en maak een uiltje
  4. Speel zwerkbal
  5. Maak je eigen elixers!

Alle activiteiten waren super leuk! Het leukste vond ik om de elixers te maken door het effect te zien van de verschillende drankjes!

Wat leuke foto’s!

Zie hier de drankjes en mijn diploma!

Na afloop ga ik de winkel in om een dame te ontmoeten die ik in Eindhoven misgelopen heb, Selena. Je hebt een gave foto hoek om op de Queen stoel plaats te nemen en een gezocht foto te maken als wizard!

Natuurlijk is dat nog niet alles!

Je hebt een leuke hoek waarbij je met magneten het teken van hp op kan plakken, een tafel vol tekeningen die je kan inkleuren, maar ook spelletjes.  Je hebt buizen met de kleuren van de hp groepen. Je kan gave hp spullen scoren, zoals funko pops, mokken en gave pins!

Ze hebben een hele hoek ingericht met alle hp boeken en de nieuwe boeken erbij gezet, maar binnen iets meer dan 3 uur waren er 400 exemplaren van het nieuwe boek uitverkocht! Jammer genoeg moesten er mensen maar huis zonder een exemplaar, maar nu hebben ze als goed is weer voorraad!

Ik heb heerlijk genoten van alles wat er te doen viel! Het personeel zag er top uit in hun Coldplay costuums en alles is top geregeld.

Simone van Donner Rotterdam!

De lege tafel zonder nieuwe hp wat een ramp!!

& Als laatste maak ik nu de 2 winnaars bekend van de kettingen en de winaars zijn : 1 is uitje & 2 is feniks

Stuur mij voor de 10de een mailtje! Mail naar nakita98@live.nl met als onderwerp winactie hp

3 thoughts on “Harry Potter release Donner + winnaars

Geef een reactie

