Dag 4 #30dayblogchallengeNL

Dag 4 is vandaag aangebroken! Ik vind het iedere keer weer leuk om wat van mezelf prijs te geven al sinds er om sommige vragen diepgang!

Tv programma waar ik aan mee zou willen doen. 
De vraag van vandaag vind ik erg leuk! Er zijn veel programma’s die ik leuk vind!

Iets wat ik echt een keer zou willen doen is deelnemen aan Ink Master! Ooit wil ik heel graag een tatoeage, maar ik ben ook wel bang als ik zie hoe sommige het verprutsen!

Een ander programma dat mij gaaf lijkt is Expeditie Robinson! Ik ben zelf heel erg moeilijk met nieuwe dingen uitproberen, maar ben toch wel goed in communicatie. Ik zou hieraan mee willen doen om te zien wat ik allemaal uit mezelf kan halen! Hoe sterk ben ik nou echt?
Met welk programma zou jij mee willen doen? Let me know! Ik ben benieuwd wat en waarom!

Geef een reactie

