Dag 5 #30dayblogchallengeNL 

De eerste 5 werkdagen zijn alweer voorbij! De tijd gaat soms echt sneller dan je denkt!

5 Bloggers die ik volg : 

Ehmmm dit is een hele leuke! Blogger die ik volg! De blogs zijn in willekeurige volgorde.

1. Kwante in wonderland

Ik volg Kwante via social media en spreek haar tussendoor wel eens! Ze leest altijd leuke boeken, vaak ook heel recent waardoor ik haar blog bezoek. Ze geeft eerlijk haar mening van de boeken en schrijft altijd zoals ze is : spontaan!

2. melissasbookworld

Ik volg Melissa ook graag, omdat ze hele leuke dingen online zet. Ze doet veel tabs net als Kwante en maakt super mooie foto’s! Ik vind dat ze het verdient om hier tussen te staan, omdat ze niet alleen een leuk persoon is maar ook een goede Blogger!

3. de boekentrommel

De boekentrommel is nog niet heel lang online, maar gaat heel goed in Bloggerswereld! Ze geniet volop van het delen van haar recensies met de wereld en dat word dan ook niet gemist.  Ze is een heel eerlijk persoon en onderbouwt haar mening heel goed! Ze leest vooral thrillers, maar tussendoor leest ze ook andere dingen zoals boeken voor de leesclub die we online hebben samen met Sanne. Sanne is ook een leuke Blogger die je in de gaten moet houden!

4. follow me move

Deze blogster onderscheidt zich doordat ze de geëmigreerde boekblogster is. Ze leest vooral romans van zowel nieuwe als oude bodem. Dat is altijd iets wat ik waardeer, want het is leuk en aardig dat je boeken leest, maar er is meer dan alleen het nieuwste van het nieuwste! Zelf schrijf ik (bijna) iedere maand nog een gastrecensie voor haar blog!

5. connie’s boekenblog VS Shyama in boekenland

Waarom zie ik 2 namen? Nou, het zijn beide volwassen Bloggers die het erg goed doen! Ze schrijven beide vol passie en posten meerdere keren per week. Iedere keer spot ik wel leuke boeken die hun gelezen hebben die me soms wel erg gulzig maken om ze te lenen! Ik raad deze 2 dames als laatste dus daarom ook zeker aan!

Natuurlijk zijn er nog andere blogs die ik volg! Wees niet boos als ik jou niet genoemd heb, want jij valt ook op! Maar een top 5 is een top 5! ( naja nu een top 6 oeppsss)

Wie volg jij? 

10 thoughts on “Dag 5 #30dayblogchallengeNL 

Geef een reactie

