Dag 8 #30dayblogchallengeNL

Sorry voor een gemiste dag vorige week, maar nu gaat het klaar staan!

Als ik de loterij win, dan….

De loterij winnen op zich is al leuk!

Wat ga ik er mee doen?

Een huisje aan het water kopen

Een tatoeage nemen, maar dan met een andere tekst

Meer boeken, boek gerelateerde spullen en boekenkasten voor een wand vol kopen!

Gaan voor mijn rijbewijs en een auto kopen!!

Als laatste doe ik de rest in een nood potje nadat ik naar Engeland geweest ben!

Wat zou jij er mee doen?!

Geef een reactie

