Dag 9 #30dayblogchallengeNL

Nu komen we bij een moment die iedereen wel wilt weten! Iemand zijn bloepers!

Genante momenten

Zoals elk ander gaat er wel eens wat mis achter de schermen.

  • Ik plan een blog post verkeerd in en het komt te laat of juist te vroeg online
  • Ik druk op de verkeerde knoppen en raak alles kwijt *helll*
  • Moet soms zo hard lachen dat ik ga knorren – Zo vervelend want ik lach dan nog harder! –
  • Ik sla dicht als er iets belangrijks is, zoals de kans om een van je favoriete auteurs te meeten…
  • Ik sta raar op foto’s. Zo heb ik vaak mijn ogen dicht, een rare lach of zit er iets niet goed.
  • Slechte foto’s maken voor posts! Slechte belichting of iets ligt niet goed grrrr
  • Domme spelfouten….

2 thoughts on “Dag 9 #30dayblogchallengeNL

Geef een reactie

