Day 7 #30dayblogchallengeNL

De eerste week zit er op! Ik moet alleen nog even de tijd nemen om alles op een tijdstip te plannen, maar doe momenteel veel mijn telefoon, dus het lukt niet.

Verzamelingen en obsessies

Ik ben geobsedeerd door leuke hebben dingetjes en boeken + gerelateerde spullen.

Zo heb ik een grote hunger games collectie bestaand uit sieraden, arena tasjes en nog meer leuks!

Er is nog veel meer kwa beeldjes, maar een groot deel is nog ingepakt aangezien ik geen vitrine kast meer in bezit heb. de 2 kleine kastjes zijn zo goed als binna allemaal gesigneerde boeken. Hier zie je een deel van mijn obsessies!

Geef een reactie

