Dag 10 #30dayblogchallenge

Vandaag gaan we naar mijn persoonlijkheid kijken. Natuurlijk is dat ook leuk om te delen met jullie.

Wat zijn je 3 beste en slechtste eigenschappen? 

1. Goede luisteraar – Ik sta altijd klaar voor anderen als ze mij nodig hebben.

2. Behulpzaam -Ik doe altijd mijn best om te helpen waar ik kan, wanneer ik kan.

3. Aardig – Vele beschrijven mij als aardig, dus die zet ik er bij!

1. Ongeduldig – Als ik iets in mijn hoofd heb wil ik het nu nu nu! Ik wil altijd mijn zin hebben.

2. Te lui om sommige dingen te doen als ik het niet wil – Ik ben iemand met een eigen wil en dat laat ik altijd merken ook! Ik ga iets niet met tegenzin doen.

3. Doe en zegt waar ik zin in heb – Ik ben een enorme flapuit. Ik denk vaak hardop en dat heeft vaak in mijn  voordeel gewerkt maar niet altijd. Gelukkig waarderen de meeste mensen het!

Geef een reactie

