Dag 11 #30dayblogchallenge

Vandaag gaan we het hebben over lichaamsversieringen. Hier kan je vandaag lezen of ik Tattoos &Piercings heb of plannen tot!

Tattoos & piercings

Ik vind het zelf heel mooi om piercings en tattoos bij andere te zien! Natuurlijk moet het wel bij de persoon passen, goed gezet zijn en bij het lichaam passen!

Zelf heb ik pas 2 piercings en dat zijn de 2 gaatjes in mijn oren. Ik zou er graag meer willen zoals nog eentje aan de bovenkant van mijn linkeroor.Ik heb een hele grote oorbellen collectie! Verder heb ik ook wel eens aan een navelpiercing gedacht, maar ik denk dat het voor mij teveel in de weg gaat zitten.

Tattoos. Hmmm. Laatst heb ik in de Donner in Rotterdam een plak Tattoo mogen zetten en eerlijk gezegd vond ik het mooi! ik vind het een mooie plek, alleen een andere tekst. Een tekst die bij mij past en vertelt wie ik ben. Ik zeg al heel lang dat ik een Tattoo wil en er komt een dag dat er ook een komt. Ik kijk wel wat de toekomst mij brengt en wanneer er de gelegenheid voor is!

Wat voor piercings en tattoos hebben jullie en waar?

4 thoughts on “Dag 11 #30dayblogchallenge

Geef een reactie

