#OhMyBookathon

Zoals vele misschien al weten is het weer tijd voor de Read-a-thon van Oh My Book! Ik heb er erg naar uitgekeken, want ik ben zo dolllll op Read-a-thons!

De ohmyreadathon is van Donderdag 11/8 tot Dinsdag 16/8!

Wat houd het in?

Gewoon zo veel lezen als je kan!! 

Vandaag toon ik mijn lijstje!

Dex is het boek dat ik nu recent lees! Ik mag hem proef lezen voor Miranda Hillers die ik onlangs heb mogen ontmoeten! De recensie komt pas online met de release, dus even geduld hebben!

Ik heb hier een groot stapeltje met boeken neergelegd! Ik moet zelf nog kiezen welke ik in welke volgorde ga lezen en of ik alles ga lezen! De volgorde word waarschijnlijk van onder naar boven met mijn trouwe bookseat als maatje!
Hebben jullie hier al boeken van gelezen en mij een aanraden?

Wat lezen jullie? Ik ben erg benieuwd!

7 thoughts on “#OhMyBookathon

Geef een reactie

