Day 13 #30dayblogchallenge

Sorry voor het late tijdstip! Drukte perongeluk verkeerd, maar hier is de post voor de 13de alvast! Geniet ervan en nogmaals sorry!!

Vandaag is een hele hele leuke!! Het is weeer tijd om te fangirle!!!

Fangirl je met me mee, want mijn favoriete film is zoooooo gaaf!

Ahhhhhh! Time to fangirl again. Ik vind het zo jammer dat er niet meer films zijn, maar ik moet het doen met de 4 hunger games films! ( zelf moet ik deel 3.2 nog kopen, maar ik wil de box!)

Ik ben erg dol op de boeken en films! Mijn vriendin nam me mee naar de film ookal was ik niet heel enthousiast, maar het leek mij heel gezellig! Uiteindelijk zijn we de bios ingestapt, was de 300 gram paprika chips als op gegegaan tijdens de reclame en was het eindelijk tijd dat de film begint!

Ik ben zo sinds dat moment de boeken gaan lezen en ik was zo erg aan het fangirle. Ik heb zelfs gehuild in boek 1, het enigste boek waar ik niet huilde was deel 2!

Zelf ben ik ondertussen bakker! Natuurlijk is Peeta dat en denk ik daar vaak aan. Ik zie voor me hoe hij alles zou doen en ik geniet vol op van het bakken, maar ik rond de opleiding af en ga aan een nieuwe beginnen. De lezerswereld ligt mij beter en daarom wil ik graag hierin door groeien!

Hieronder zie je wat leuke fanpics van mij!

Geef een reactie

