Dag 14 #30dayblogchallenge

Dag 14 alweer! Man wat gaat de maand toch snel! Over 16 dagen alweer naar school blughhh!

Op dag 14 gaan we het hebben over angsten! Ik zal jullie vertellen waar ik bang voor ben, maar gebruik het niet tegen mij!

Ten eerste ben ik bang voor insecten! Als er iets is waar ik echt niet tegen kan zijn het kleine beestjes! Ze zijn overal, maar wel zo dat ik ze niet zie! Ik haat de vliegende mieren tijd en alle andere tijden waarin die kriebelende beestjes weer omhoog komen! Zo heb ik vroeger onder mijn huis gelopen en het stikte van de beestjes, maar vooral van de ratten en muizen!!!

Ten tweede heb ik soms een beetje last van smetvrees. Ik kan er slecht tegen als vieze dingen blijven staan, dingen stikken of andere nare dingen! Ik ben geen extreme schoonmaker, maar ik wil het wel zo hebben dat ik er geen last van heb!

Als laatste ben ik geen meisje meisje en hou ik absoluut niet van make up op mijn gezicht. Het maakt me alleen maar onzekerder, omdat ik niet gewoon aan mijn gezicht kan zitten door het spul op mijn gezicht…. De gelegenheden dat ik make up heb zijn dus ook zeldzaam!

Geef een reactie

