Dag 15 #30dayblogchallenge

Vandaag is het tijd om terug te gaan naar de goede oude tijden!

Wat wou je vroeger worden? 

Ik wil vroeger al heel graag schrijver worden! Ik was vaak op school aan het lezen aangezien ik een tijd gepest werd en boeken werden mijn save place! Ik zal altijd graag in een andere wereld of zoals ik het noem de betere wereld. Natuurlijk geld dat niet voor alle boeken, maar wel voor meerendeels!
Echter ben ik sinds 2 jaar weer gaan lezen! Het heeft mijn ontwikkeling heel goed geholpen, maar vooral geholpen op school! Ik hoefde minder te leren door de beheersing van de taal, de lessen uit de boeken die ik mee kreeg en vooral het lezen ging sneller waardoor ik alles ook sneller opnam! Nog steeds is het zo!

Als klein meisje wilde ik ook model worden. Ik was heel blij met mijn lichaam ookal was ik toen een beetje aan de dunne kant. Ik zei altijd: ‘Als ik later nog zo mooi ben kan ik model worden!’ Dan zet ik mij in voor de dieren! Ik ben een grote dierenliefhebber en was daarom ook vaak buiten bij de honden te vinden!

Wat waren jullie dromen en wat zijn jullie nu?

Ik ben zelf een jonge vrouw die druk bezig is met mijn blog, boeken en mijn opleiding tot bakker!

Geef een reactie

