Dag 16 #30dayblogchallenge

Gelukkig en ik nog 2 weken vakantie voor school weer begint! Daarom is het tijd om te vertellen wat mijn favoriete vakantie moment is!

Wat is je favoriete vakantie moment? 

Ik ga zelf niet op vakantie zoals de meeste mensen. Ik blijf lekker thuis en maak van de vakantie gebruik door extra bij te verdienen! Dat gaat ondertussen al 5 jaar zo en ik vind het heerlijk! Natuurlijk ben ik ook dagen vrij en het liefst breng ik die door met vrienden of lekker in mijn uppie met een goed boek!

Mijn leukste herinneringen zijn vooral de kleine dingen, maar wel de mooiste. Ik geniet van de dagjes weg die ik mezelf af en toe gun. Zo vind ik pretparken als.de efteling of duinrell heerlijk! Zo heb ik een paar jaar geleden ook een dagje in slagharen doorgebracht en zelfs 5 dagen mogen verblijven met vrienden! Ik heb toen heerlijk genoten, zeker omdat ik mijn zelf verdiende geld kon uitgeven aan iets leuks!

De dierentuin is ook een heerlijk dagje weg! Dieren kijken en lekker wandelen als het mooi weer is is een perfecte combinatie. De bioscoop is ook een heerlijk vermaak!

Om mijn antwoord kort toe te lichten zijn mijn mooiste momenten de momenten die ik door breng met de mensen die mij dierbaar zijn! Zo kan ik mij nog goed herinneren dat ik met de rest van mijn gezin naar het strand gingen. Ik geniet van de momenten die ik mag meemaken en onthoud die!

Geef een reactie

