Dag 17 #30dayblogchallenge

Blog praat is iets wat niet achter kan blijven! Daarom besteed ik vandaag een post aan de dingen die ik voor mijn blog wil en waar ik op hoop!

Blog praat : Doelen en Desillusies

Ik ben heel blij met wat ik tot nu toe bereik heb! Nog 30 volgers op Facebook en dan heb ik een mijlpunt van 400 likes bereikt!

Op Instagram heb ik over 20 likes een mijlpunt van 450 volgers en via Twitter gaat het wat minder snel, maar daar zit ik over de 200 volgers! Natuurlijk verschijnen mijn posts daar ook! Via bloglovin ben ik ook te vinden!

Ik ben als eerst super blij met jullie! Mijn trouwe volgers, lezers maar vooral mijn steun. Door jullie heb ik de motivatie gekregen om door te gaan en te genieten! Ik ben vaak erg onzeker geweest, maar als ik lees, blog of wat anders leuks doe ben ik dat vergeten. Zeker als ik de reacties zie die ik soms van jullie krijg raken mij zeker!

Mijn volgende doel is om bij al mijn social media’s 500+ volgers te bereiken! Ik hoop verder te groeien en bekend te worden in de Bloggerswereld! Dat ben ik al een beetje dankzij jullie!

Mijn verdere doelen zijn om minimaal 3 tot 5 keer per week een post online te brengen. Voor nu lukt het niet helemaal, maar door bijvoorbeeld deze challenge lukt het enigzins wel! Natuurlijk hoop ik dat jullie de posts leuk vinden om te lezen 😀

Mijn verdere doelen zie ik in de toekomst. Ik wil een opleiding gaan volgen in Februari als het mee zit en uiteindelijk een plek proberen te bemachtigen bij een uitgeverij!

Nu ben ik al druk bezig met het Bloggen en het helpen van uitgeverijen door recensies te maken, promotie en te helpen met de ideeën voor boeken!

9 thoughts on “Dag 17 #30dayblogchallenge

      1. Eigenlijk heb ik zo een lijstje ooit gemaakt toen ik mijn blog begon en sindsdien ben ik gewoon mijn lijstje aan het afwerken. Mijn main goal van te bloggen was in de hoop een uitgeverij te vinden voor mijn boek. Dat is ondertussen al gelukt dus nu zijn we daar vooral mee bezig en midden september begin ik aan de opleiding Journalistiek ^^

        Like

      2. Dank je 🙂 Als je mijn blogpost op maandag hebt gelezen, dan weet je hoe je je alvast kan opgeven voor de loting van 10 voor-uitexemplaren 😉
        Jezelf blijven is een motto dat je altijd moet aanhouden. Iedereen anders is namelijk al bezet 😉

        Like

Geef een reactie

