Bookly Bird unboxing

Vandaag heb ik de eerste box binnen gekregen van Bookly Bird! Het is de eerste Engelstalige box die verkrijgbaar is in Nederland!!

Het lijkt me erg leuk om boxen te ontvangen en met de eerste Engelse box wil ik zeker mee doen aangezien ik volgend jaar Engels wil lezen.

Deze post gaat over de inhoud van de box dus SPOILERS!!

Hieronder zal ik een foto verslag geven van de eerste box namelijk

The power of time

Na het openen van de box zie ik een flyer met de text van de box. Verder zie ik een gekleurde folder staan dus ik ga snel door de lagen heen.

Ik kom super leuke kaartjes tegen! Dalijk zie je de achterkant van de 2 gekleurde kaartjes en ik heb wat gave boekenleggers gevonden in het boek!

Ik zie super leuke dingen! De boekenleggers zijn gaaf en ik zocht al iets leuk! Pepermunt is altijd lekker en bovenin zie je een stuk Alice in wonderland zeep die goddelijk ruikt! Als laatste heb je de time turner die bij het thema van de box past.

We eindigen met het boek!! Kijk hem schitteren! ben er erg benieuwd naar en raad wat! Hij is gesigneerd 😍😍

6 thoughts on “Bookly Bird unboxing

  1. Thank you, thank you, thank you voor het delen van wat er in de doos zat van bookly birds. Ik werd helemaal enthousiast en heb meteen de box voor september besteld.

    Like

Geef een reactie

