Dimily (Did I mention I love you? )- Estelle Maskame

Vandaag gaan we voor de leesclub een boek behandelen die de laatste tijd heel populair is. Deel 2 verschijnt bijna in het Nederlands en in het Engels verschijnt deel 3. Samen met De boekentrommel & Nl boeken recensies hebben we dimily gelezen. Als je op hun naam klikt zie je de recensie.

Specificaties

  • Nederlands
  • 400 bladzijdes
  • Moon uitgeverij
  • Romantiek / feelgood

Beschrijving

Eden brengt de zomer door bij haar vader die ze na de scheiding van haar ouders drie jaar niet gezien heeft. Ze krijgt er drie stiefbroers bij, van wie de oudste, Tyler opvalt door zijn onbehouwen en arrogante gedrag. En toch… trekken Eden en Tyler steeds meer naar elkaar toe. Maar het kan niet. Ze zijn stiefbroer en -zus en bovendien heeft Tyler al een vriendin. Geheimen, leugens en drama in overvloed. Hoe lang kunnen ze hun liefde voor elkaar blijven ontkennen?

Voor het lezen

Ik ben erg benieuwd naar dit mooie verhaal. Ik heb vele goede verhalen gehoord en zeker door de cover en de flaptekst ben ik geprikkeld om het boek te lezen. Veel van mijn vrienden hebben ze al gelezen en zeker nu het zomer is en het een echt zomers verhaal is ga ik hem lezen!

Een lieve vriendin heeft hem laten signeren voor mij! 

Tijdens het lezen

In het begin moest ik erg wennen aan het verhaal, maar na 2 bladzijdes zit ik al heerlijk in het verhaal. Ik ben nu al benieuwd naar de rest en zal zeker genieten van de verhalen van Eden. Ik ken het gevoel dat ze nu heeft en snap dat het moeilijk is om ineens over te springen naar een andere ouder. Zoals de meeste dingen is het wennen, maar zal zij er ook aan wennen?

Conclusie

Ik vind dit echt een heerlijk boek om te lezen! Ik ga het boek nog niet beoordelen met sterren, maar omdat we een deadline hadden en ik hem jammer genoeg nog niet gehaald gehaald heb, maar wel aardig onderweg zal ik later mijn mening toelichten! Ik kan wel zeggen dat je dit boek echt moet lezen als je van zomer zomer houd!!

toelichting!

Wat een boek! Ik heb erg genoten van het verhaal! Het is een achtbaan (al houden de meeste in het boek van achtbanen wat te merken is). Er gebeuren dingen die niet kunnen, mogen of zelfs uitgesproken mogen worden. Het leven van een paar tieners, een zooitje en liefde zorgt voor veel problemen maar ook mooie momenten. Er zijn letterlijk mooie hoogtepunten die bereikt worden!
Het boek is zeker iets om gelezen te worden! Je klampt je vast aan Eden, Tyler, Dean en alle anderen! Je gaat mensen haten, je gaat van ze houden, maar je kan vooral niet zonder ze! De verdiende ☆☆☆☆☆!!

2 thoughts on “Dimily (Did I mention I love you? )- Estelle Maskame

Geef een reactie

