Dag 18 #30dayblogchallengeNL

Vandaag ( een week later dan gepland) komt mijn post online! Ik heb een druk weekje gehad vorige week ( Zie mijn vorige post voor meer uitleg).

Vandaag op dag 18 gaan we het hebben over mijn 5 favoriete gerechten!

Ik ben zelf best wel moeilijk met eten waardoor ik heel erg van basic voedsel hou. Deze 5 dingen eet ik graag!

1. Pasta!

Er zijn natuurlijk vele soorten pasta, maar als ik uit eten ga vooral bij happy Italy heb ik graag de pasta carbonada, alleen moet je dan trek hebben in saus. Als ik dat niet heb heb ik graag de pasta met pepertjes en knoflookolie met wat bieslook. Laatst heb ik de pasta met kip ontdekt en die is hemels!!

Thuis heb ik graag pasta ( spaghetti of die gekleurde krulletjes of schelpjes) met tomaten saus en kleine stukjes gehakt!

2. Pizza

Zelf ben ik dol op pizza. Een kaas pizza, shoarma pizza of gewoon een Turkse pizza met kippenvlees! Ze gaan er allemaal zo in!

3. Bloemkool

Als er iets is wat ik echt lekker vind qua groente is het bloemkool! Vers gekookte bloemkool met een sausje van room of kaas gaat er altijd bij! Wat gekookte aardappels en een groot stuk vlees en mijn dag gaat niet meer stuk!!
4. BBQ

Wie houd er niet van? Als vlees eter ben ik dol op een Bbq op zijn tijd. Lekkere eiersalades, kruidenboter en verse knoflook met stokbrood!

5. Verse hamburgers

Soms heb je zo een dag dat je zin hebt in vet. Wat ik dan het liefst eet is een lekker broodje met lekkere vers zelfgekruide hamburgers. Als ik het lekker vind nog vers geschilde patat erbij die heel kort in de frituur gaat, maar de hamburgers gewoon in de pan! Beter dan fastfood, maar toch snel klaar en hemels!!

Geef een reactie

