Dag 19 #30dayblogchallenge

Vandaag is het een mooie dag om het te hebben over lieve gebaren. Ik heb er gelukkig vele mogen krijgen, maar ook mogen geven!

Liefste cadeau dat ik ooit gekregen heb:

Dit is een hele lastige! Alles wat je krijgt word natuurlijk gewaardeerd en is speciaal. Je krijgt het van mensen die om je geven en iedereen is wel dol op cadeaus.

Als ik echt moet kiezen staat 1 moment mij echt heel erg dicht bij mijn hart.

Mijn ouders waren pas net uit elkaar toen ik een paar maanden later 12 werd. Mijn zus had een bijbaantje en werkte hard voor alles. Ik verwachtte niet echt iets voor mijn verjaardag, maar het cadeau dat ik van mijn zus kreeg maakte me echt super blij!

Op mijn verjaardag kwam ze mij feliciteren en gaf mij een leuk doosje. Toen ik hem opende kwam een glimmende zilveren ketting mij tegemoet! Er zit een hanger bij in de vorm van een hart met mijn naam er in en al die jaren draag ik het al ( nu wissel ik het op met andere kettingen). Dat moment staat mij echt bij zeker omdat ze het met haar eigen geld gekocht had en voor mij!

De boedha heb ik van mijn zusje gekregen en er zit licht in!

Geef een reactie

