Dag 20 #30dayblogchallenge

Door het mooie weer en mooie dames en heren om je heen is het tijd om een lekkere crush te tonen! Ik zal 2 dames en 2 heren tonen waar ik een crush op heb! Zo hebben zowel de heren als de dames een post om van te genieten!

Celebrity Crush ♡

Natuurlijk gaan de dames eerst!

1.Ariana Grande

Veel mensen kennen haar van tv met zoals ik toen ik klein was. Tegenwoordig speelt ze in Sam en Cat en natuurlijk maakt zij ook nog eens geweldige muziek! Deze cover van haar album vind ik super mooi!

2. Jennefer Lawrence

Ik ben een hele erge hunger games fan, maar ook als ze niet mijn favoriete boeken vrouw speelde zou ik deze vrouw nog steeds prachtig vinden! Ze is sterk en oogt heel mooi!

De mannen!

1. Theo James

Vele kennen hem al van de Divergent serie, maar steeds als ik iets van hem voorbij zie komen spring ik op van mijn bed! Zo had hij laatst een super mooie shot voor hugo boss!

2.Channing Tatum

Een echte men crush! Ik heb deze man leren kennen toen hij voor het eerst verscheen op het doek voor de film van magic Mike! Ik weet nog wat een mooie verschijning dat was!!

Wie is voor jullie een echte crush?
*De foto’s zijn van film of cover materiaal.

Geef een reactie

