Dag 21 #30dayblogchallenge

Er zijn verschillende fases in een leven. Je groeit op tot een volwassen man/vrouw. Ieder doet zijn eigen ding, maar wat moet je je daar bij voorstellen?

Hoe ziet mijn dag eruit?

In de vakantie zagen mijn dagen er anders uit dan nu ik weer met school begin!

In de vakantie was het vooral zoeken naar nieuw werk ( inmiddels heb ik een nieuwe baan!) en genieten van het weer als Nederland het toe liet. Ik ging Meetings af in de buurt, leesde er tussendoor op los en werkte met mijn recensies vooruit. Natuurlijk ging het niet altijd regelmatig, maar ik doe mijn best. Bloggen is een hobby en geen baan.

Nu school weer begint zien mijn dagen er anders uit. Ik heb vanaf 12 september om de week stage. Eigenlijk moet ik 10 weken stage lopen, maar ik wil het in 8 gaan doen door 5 dagen 9 tot 5 te werken. Mijn bedrijf heeft die mogelijkheid dus dat wil ik zeker gaan doen!

In mijn schoolweek is het weer anders. Met een rot rooster door bijna alleen middagen te draaien kan ik weinig op een dag doen. Ik kan uitslapen,maar dat zie ik niet als een voordeel aangezien ik de andere week gewoon om half 8 op moet stage.

De weekenden probeer ik te gaan werken. Ze kunnen mij inplannen voor in het weekend van vrijdag avond tot zondag avond of in de vakanties.

Mijn opleiding is hopelijk in Februari afgerond, jammer genoeg een maand later dan gehoopt door de verplaatsing van de examens….

Hoe ziet jullie dag/ week er uit? 

Geef een reactie

