Unboxing Verdermeer-box 

Om iets over 12 uur gaat de bel. Rennend en gillend ren ik naar de deur toe! Mijn box is er!!! Ik ben eigenaar van de box!! Er zijn er maar 65 gemaakt en ik had super geluk dat er dubbele inzendingen waren, want ook ik kreeg eerst het helaas!

Als je benieuwd ben naar de box zou ik de post aan klikken, maar als je even wil wachten door niet gespoilerd te worden kan dat natuurlijk ook! Vanaf nu lees je de inhoud van de box!!

De box is binnen!! De sticker maakt mij al gelijk enthousiast.

Tijd om hem te openen!

Ik zie een mooie blauwe kleur tevoorschijn komen. Ik zie een envelop die afgewerkt is door een stempel van wax in een diepere rode kleur met de letters van Blossombooks ( BB). Er ligt een houten liniaal in, maar het zegt mij nu niks. Misschien heeft het iets met school te maken?

Als eerst heb ik alle losse spullen er uit gehaald. Ik zie mooie fel gekleurde armbanden die ik zeker gaan dragen, de liniaal zie ik nu goed met een tekst van in geval van nood in drieën breken. Ik zie een vulpen met inkt, bijpassend papier en een super mooie qoute uit het boek. Ik ben blij dat het leuke stickertje van op de doos er ook in zit!

Natuurlijk het boek! Kijk hem schitteren!! De bijpassende boekenlegger is superrrrr mooi! Ik denk dat ik verliefd ben 😍.

Het boek is gesigneerd door Tahereh!! Hoe gaaf is dat!!

Als laatst kwam ik nog 2 leuke dingetjes tegen! Namelijk een blaadje dat bij de vouwblaadjes hoort om een vos te maken en ik zie dat er een gave kleurwedstrijd is!!

De kleurplaat kan je ingekleurd tot en met 1 november opsturen naar Blossombooks. Ze hebben 3 gave prijzen liggen in de vorm van een Bruynzeel-kleurenpakket.

6 thoughts on “Unboxing Verdermeer-box 

      1. Ik heb de komende weken nogal wat posts ingepland over mijn eigen boek, dan book reviews, movie reviews, unboxings… Ik denk dat ik zowat materiaal heb tot in oktober ^^;

        Like

Geef een reactie

