De verbeelding – Harlan Coben

Als boek van de maand lezen De boekentrommel , Nl boekrecensies en Nakita’s library nu :

screenshot_20160831-130011.png

Specificaties

  • Nederlands
  • 384 bladzijdes
  • boekerij
  • thriller

Beschrijving
Voormalig special forces-pilote Maya Calloway ziet tijdens haar werk iets onmogelijks. Op de nanny cam speelt haar tweejarige dochter Lily thuis met haar man Joe. Maar die is twee weken eerder bruut vermoord. Verbeeldt ze het zich? Ze zou het zo graag willen, maar het kan gewoon niet waar zijn.

Voor het lezen

Het is een interessant onderwerp. Ik ben erg benieuwd naar hoe het verhaal in elkaar steekt. Hoe zal het worden ingeleid over de overleden vader. Hoe zal de vrouw er fysiek aan toe zijn en hoe gaat ze om met dit probleem. ik hoor veel goede verhalen over zijn boeken en zijn werk wordt steeds beter dus ik kijk er erg naar uit alleen is het een erg dik boek! Zeker 400 bladzijdes.

Aangezien een goed gereguleerde militie nodig is voor de veiligheid van een vrije staat, zal geen inbreuk worden gemaakt op het recht van het volk om wapens te bezitten en te dragen.

Tijdens het lezen

Ik zit super goed in het verhaal! Ik geniet er heel erg van en het leest snel weg. Ik vind het zo spannend zeker doordat mevrouw niet de enigste is en het lijk nooit gezien is! Zal hij wel echt dood zijn of hebben mensen het verzonnen? Ja, er zijn zulke zieken mensen die het verzinnen! 

Conclusie

 Ik geniet erg van het boek en het gaat zeker naar de 4 sterren uit! Het is zeker een mooi boek om te lezen! Dat komt door de snelle schrijfstyle en het feit dat ik erg geniet van de opbouwende spanning! 

Wauwww! Het is een verhaal die me zo erg heeft vastgegrepen. Ik heb de laatste 100 bladzijdes in 2 uur verslonden en de rest ook snel toen ik tijd had. Ik vind het een super mooi verhaal! Veel dingen zag ik niet aankomen, maar Maya heeft me heel erg in spanning gehouden. Aan het einde voelde ik sommige dingen op hun plaats vallen, maar niet alles zou ik zo op kunnen ratelen. Maya is een echte dienaar van gerechtigheid en dat heeft ze bewezen! Ik vind het laatste hoofdstuk het mooist door het beeld van 25 jaar later na alle gebeurtenissen!! Zeker de ☆☆☆☆ waard!

2 thoughts on “De verbeelding – Harlan Coben

Geef een reactie

