Mijn eerste Celebrate Books boeken box!

Mijn eerste box is al een tijdje geleden binnen gekomen, maar door de drukte is het wat later geworden. Ik wil graag de foto’s delen met jullie en mijn mening natuurlijk!

Ik denk dat het een spannend young adult boek is. Het is een nieuw boek die nog moet uitkomen dus ik ben erg benieuwd!

Een mooi doosje, alleen kleiner dan gedacht.

Ik zie het bekende kaartje en een opgevouwen poster. Ook zie ik iets in plastic dus snel verder uitpakken!

Ik zie het leuke nieuwe ya magazine! Altijd leuk om te lezen! Het potje is een lekkere geurkaars!! Verder is er een leuk uiltje krijtbord met gekleurde krijtjes. Er is een ketting met tekst over leugens. Er is nog een pen voor de nieuwe Dashner! Als laatste waar is er een I Phone hoesje, maar daar heb ik niks aan ūüė¶ Heel jammer! Ik heb een Samsung en de meeste andere ook….

De 2 kaartjes zijn super leuk gemaakt! Een gesigneerde qoute en een mooie boekenkast. Verder zijn er nog 3 boekenleggers en het razend boeken kaartje is gesigneerd!

Een tas van Clavis books met een leuke boeken qoute! So mantel books, so little time. Een echte  must have! Nu heb ik er 2! Tasjes zijn altijd belangrijk.

Als laatste het boek!!

De poster van Ransom Riggs is zoooooo mooi! Alleen heb ik hem al gewonnen bij de uitgever. Het boek spreekt mij erg aan ookal zou ik hem in de winkel minder snel gekocht hebben. Ik ben erg benieuwd!

Ik vind de box leuk, alleen de helft ga ik niet vaak gebruiken…. Het uitje met krijtjes en de poster hang ik alleen even op en voor de rest doe je er niks mee. De tas ga ik zeker gebruiken en het boek gaat zeker gelezen worden. De ketting ga ik tussendoor dragen, maar ik heb er standaard 1 op. Ik vind de box voor mijn gevoel dus een beetje tegenvallen, vond de vorige allemaal veel leuker!

One thought on “Mijn eerste Celebrate Books boeken box!

Geef een reactie

