Wrap up Juli / Augustus

Vandaag deel ik met jullie wat ik de afgelopen 2 maanden heb gedaan! Je ziet de recensies van de films en boeken op een rijtje en wat events dat ik heb bijgewoond!

Natuurlijk zie je ook een grote book heul van de afgelopen 2 maanden waarvan ik twijfel of alles op de foto staat haha.
Boeken heul!

Boeken recensies : 

Lezen, Lezen en nog meer lezen was de planning in de vakantie! Aangezien ik niet vaak werkte is het mij redelijk gelukt! Ik heb meer en deels toppers gelezen, dus neem zeker even een kijkje!

Embryo – Bas Kock

Lege steden – Jasper Polane

Lege Kamers- Suzanne Koster

Vorstin van de Kou – Jasper Polane

Het oog van de krokodil – Jasper Polane

Wolvinnen van Otrostaadt

Missie O verschenen – Christel Rekko

Ontworteld – Naomi Novik

Weg – Marjolein Van Rest 

Een hart van hoefijzers – Veronique Marien

Baron 1898 – Jaques Vriens

Verdraaid goed – Susanne van den Beukel-Hendrik

Dimily (Did I mention I love you? )- Estelle Maskame
Film recensies : 

Film kijken is altijd heerlijk, alleen door het warme weer ben ik meer naar buiten gegaan waardoor ik minder film gekeken heb dan gepland. Je kijkt het voor de lol toch! Toch wil ik de paar recensies even op een rijtje zetten voor een mooi overzicht en sommige zijn zeker de moeite waard!!

 

Me before you

The legend of tarzan

Ninja Turtles: Out of the Shadows
Events/Meetings : 

Ik ben altijd dol op events. Je ziet je boeken vrienden weer, leert auteurs beter kennen en geniet vooral van de drukte! Van de meeste heb ik verslagje gemaakt, dus ik zal de link ernaartoe erbij plaatsen!

YA Summer Event bij Van Piere

Workshop Vormgeven/ Ontwerpen – Emmy

Chinouk Thijssen – Workshop Booktubben en Vloggen

Harry Potter release Donner + winnaars

Boeken heul :

Iedereen houd van boekjes!! Hier zie je mijn aankopen in foto’s! ♡


Geef een reactie

