Miss Peregrine’s Home For Peculiar Children’.

peregrineart

Specificaties

  • 127 minuten
  • Engels met Nederlandse ondertiteling
  • Oktober 2016
  • Avontuur / Fantasy

Beschrijving

De geliefde grootvader van Jake verdwijnt plotseling van de aardbodem maar laat aanwijzingen achter over een mysterie dat deze wereld en tijd overstijgt.

Dankzij de aanwijzingen ontdekt Jake een magische plek: mevrouw Peregrine’s weeshuis voor bijzondere kinderen. Maar als hij kennismaakt met de bewoners en hun bijzondere gaven én hun krachtige vijanden, wordt het mysterie alsmaar groter en gevaarlijker. Jake ontdekt dat zijn eigen ‘bijzondere’ gave het enige is, dat zijn nieuwe vrienden kan redden.

Mening

Personages

De film heeft vele personages, maar door de karakteristieke trekjes hou je ze goed uit elkaar. Zo merk je al snel wie wat beheerst. De personages laten hun eigenschappen goed zien door middel van samenwerking en communicatie. Ik kan de verhaallijn heel goed volgen ook nu ik het boek niet gelezen heb. Je ziet waarom iedereen doet zoals hij doet en alles zorgvuldig heeft uitgestippeld.

final%20peregrine%20banner

Decor

Het is heel mooi geworden door de omgeving! Een van de mooiste stukken vind ik het stuk dat de tijd terug gaat. De lusse. De effecten maken de film nog magischer wat moet omdat het over bijzondere kinderen gaat. De spannende niet stukken worden vaak in duister gehuld waardoor je getrokken word door te kijken!

De film

Over het algemeen kon ik film goed volgen! Sommige stukjes vond ik wel wat vaag, maar over het algemeen zat ik er in! Ik heb vol spanning in mijn stoel gezeten terwijl ik verwondering uitte. Het is zo mooi en echt gemaakt! Emma zie je echt vliegen en het hart zie je kloppen en zo heeft iedereen wel iets! Jake is moedig en dat toont hij ook aan!

miss-peregrines-home-movie-logo-posters

Conclusie

Ik heb erg genoten van de film. Ik snap nu waarom iedereen zo dol is op de boeken! Natuurlijk zullen de boeken veel beter zijn, met deze film ben ik al super happy! Ik heb niet voor niks vol spanning deze film gekeken, dus beoordeel ik hem met ☆☆☆☆ 1/2 sterren! Er waren wat stukjes die beter gedetailleerd konden. Het is zeker een film die leuk is om te kijken!

3 thoughts on “Miss Peregrine’s Home For Peculiar Children’.

  1. Ik wil hem ook heel erg graag gaan zien! De trailer en voorstukjes zijn al zo gaaf en mooi gemaakt!! En daarnaast hou ik echt van de films van Tim Burton.. benieuwd of deze aan mijn verwachtingen voldoet!

    Like

Geef een reactie

