Wrap up september

Het is tijd om te laten zien wat ik in September gedaan heb! Ik heb natuurlijk een mooie bookheul, geschreven recensies en leuke nieuwe films gezien! Lees je gezellig mee?

De boeken recensies van de maand! Deze maand heb ik meerdere boeken gelezen maar er zijn er 5 verschenen!

Doodsbloei

Dex

Getekend

De verbeelding

Fout

De film recensies zijn nu minder dan de boeken. Het is best warm geweest waardoor ik meer andere dingen ga doen dan lekker film kijken. Nu het afkoelt kruip ik weer lekker onder de dekens!

 Life happens

Lights out

Deze maand zijn de events/Meetings en andere bijzonderheden best lang. Er is een nieuw maandelijks blogje die terugkeert en dat is aan de thee met… Deze maand zijn het er al 3!! Hoe gaaf is dat!

Aan de thee met Jasper Polane

Aan de thee met Kim Ten Tusscher

Unboxing Celebrate boekenbox

unboxing Celebrate Literatour

Mijn boekencollectie

Aan de thee met Victor Dixen

Urban fantasy goodies

Bookheul

De Lege kamers en Galgenveld had ik al. De rest van de boeken zijn vooral van Meetings en Blogtours. De grote stapel boeken en de 2 bij de laptophoes zijn de losse boeken die ik deze maand gekocht heb! ( de boeken van Tess had ik al)

Geef een reactie

