Meeting Jenny han

Laatst was er in de Donner een leuke meeting! Het is een hele gave boekhandel, echt mijn favoriet! Ze organiseren  elke maand wel minimaal 5 Meetings met zowel binnenlandse als buitenlandse auteurs. Naast de meeting van Laure Eve waarbij als verrassing ook nog eens Kass Morgan bij kwam is nu Jenny han aan de beurt!

Jammer genoeg werkte het openbaar vervoer niet mee waardoor ik het intervieuw gemist heb :(. Dan maar in de rij staan en kletsen met boeken fans!

Na zo een half uur wachten kan ik mijn grote stapel laten signeren! Ik heb aardig ingekocht en ben ook heel benieuwd naar deze boeken, dus wil ze gelijk allemaal!!! Die van Leigh Bardugo wil ik ook nog in het Engels bijv heb nu alle Nederlandse gesigneerd!!
Eerst is het tijd om lekker te kletsen!

Foto tijd na het signeren!

& Als laatste de bookheul!!

One thought on “Meeting Jenny han

Geef een reactie

